úterý 10. dubna 2018

Kosmetický souboj - nude laky na nehty



ahoj všichni,

od té doby, co mám doma malé dítě, tak si nehty moc nelakuju. Já jsem i předtím vlastně měla k těm lakům takový zvláštní vztah. Procházela jsem ne/a lakovacími obdobími, která se pravidelně střídala, přičemž v lakovacím období jsem byla fixovaná na to, aby mi lak ladil s aktuálním outfitem a aby byl dokonalý - žádné porušení povrchu, odrbané konečky, nedokonalosti. V důsledku toho jsem lakovala třeba každý den, nebo obden. On mi obyčejný lak stejně o moc dýl nevydržel, protože něco jako pod a nadlak jsem ve výbavě neměla... a ani nemám :)

Tož tak, abych se dostala k věci - od té doby, co mám škvrně, používám laky spíš v nude odstínech. Kdyby náhodou došlo k "odrbání" špiček, tak aby to nebylo moc vidět a ruce vypadaly stále upraveně. Protože nemám potřebu mít doma kvanta laků, lakovala jsem obvykle nude odstín 26 od Catrice. Nedávno jsem od kamarádky Klér dostala lak v podobném odstínu od O.P.I., což je přeci jen dražší značka a sama jsem si ji nikdy nekupovala. No a tak mě napadlo, že bych mohla udělat takový malý souboj nude laků. Pro tento experiment jsem si každou ruku nalakovala jedním z těchto laků, aby oba prošly naprosto stejnou zátěží a podmínkami.

Tak jdeme na to?
Oba laky jsou si podobné, jen Catrice je řekla bych lehce víc do béžova, kdežto O.P.I. má v sobě krapítek fialovošedé??? Tak nějak to já vidím.









O.P.I. - Steady As She Rose - lahvička o objemu 15ml (což je na mě fakt zbytečně moc) skrývá klasický úzký kulatý štěteček, který já osobně nepreferuju, ale žádný lak bych kvůli němu nediskriminovala. Zdálo se mi, že v jedné vrstvě pruhuje, ve vrstvě druhé se to spravilo a povrch byl pěkně jednolitý. Zasychal poměrně rychle, v tomto směru proti němu nemám žádné výhrady. V druhé vrstvě již poskytoval víceméně plné krytí, což je u nude laků efekt, který bych taky úplně nepreferovala, nicméně na ruce lak vypadal opravdu pěkně, neměla jsem s ním za celé 4 dny žádný problém. (někdy se mi stává, že se mi lak na ruce přestane třeba druhý den líbit, úplně mě začne iritovat a musím ho hned odlakovat. Stává se mi to hlavně s jemnými růžovými laky a asi to moc nechápu, patrně úkol pro psychiatra). Lak byl hezky lesklý, odstín se mi zdál pěkně do studena, ruce jsou s ním opravdu upravené.
Už druhý den se mi podařilo při neopatrné manipulaci s novou podprsenkou lak odřít o "ramínko". Jinak byl lak pěkný 4dny, pak se začaly poměrně masivně odrbávat špičky a lak musel dolů.

Musím říct, že ačkoli se mi lak líbí, těch cca 300Kč, kolik za něj dáte, bych si ho já osobně nekoupila. Myslím si, že je to přestřelená cena.

druhý den po lakování


čtvrtý den po lakování

čtvrtý den po lakování

Catrice ICO nails - 26 Queen Of The Sandcastle - hranatá lahvička s objemem 10,5ml (což je pro mé potřeby stále ještě zbytečně mnoho, přivítala bych třeba tak 7ml) ukrývá v tomto případě placatý široký štěteček, se kterým se mi dobře pracuje a preferuji ho. Lak nepruhuje, ve dvou vrstvách je mléčně poloprůhledný (neumím popisovat finiše laků). To je přesně ten efekt, který mám u nude laků ráda. Pokud nemají plné krytí, dají se ošoupané špičky přehlédnout. Lak velice rychle zasychá a to do vysokého lesku, celkově je dlouho krásný po 4 dnech byl stále téměř neporušený a to jsem vařila, uklízela, myla nádobí, koupala sebe i dítě, to vše bez ochranných rukavic.
Lak je navíc na rozdíl od O.P.I. lakům dostupný jak místně, tak finančně asi každému - s cenou kolem 70Kč si myslím, že je v mých očích jasným vítězem tohoto duelu.


druhý den po lakování


druhý den po lakování

čtvrtý den po lakování (na prostředníku není odrbání, je to kousek gellaku pod lakem)

A jaké nude laky byste mi doporučili vy??

Já se přiznám, že bych uvítala nějaký krásný nude odstín gellaku. Ale s těmi barevnými neexperimentuju, je to dražší špás a někdy se špatně odstraňují a zaberete to moc času, který teď opravdu nemám.

Mějte krásné dny a příští týden zase ahoj.

Meduňka




Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty