pondělí 1. května 2017

Anew Clinical - peelingové pleťové tamponky s 10ti% kyselinou glykolovou a salicylovou

ahoj všichni,

tak tu máme 1.máj - lásky čas. Mám ráda tenhle svátek, máme s Pilotem takovou pěknou tradici, že si dáme pusu na dvorku na lavičce pod rozkvetlým šeříkem a pak si vyjdeme na procházku na zmrzlinu a pak do parku, koukáme na kvetoucí stromy a lížeme tu zmrzlinu a pak si zajdeme na nějaký super oběd někam na zahrádku. Minule jsme měli naprosto luxusní hamburger. Byl to krásný den. Letos to tak růžově nevidím, protože kvůli Minimeduňčeti musím držet bezmléčnou dietu, takže na zmrzlinu to nevypadá, do restaurace si s tou malou sirénou též netroufnu jí...(přece nepokazím jeho dechberoucím řevem ostatním zamilovaným jejich romantické chvilky), na dortík a kapučíno též můžu zapomenout, no tak snad bude počasí alespoň na ten špacír po parku a na tu pusu pod stromem :)
 
Ale já se tu rozkecávám o našich rodinných zvyklostech, přitom jsem vám chtěla představit peelingové tamponky od Avonu. Kdo mě sleduje delší dobu, tak ví, že mám ráda peelingy. Obvykle používám klasický mechanický peeling, ale moji oblíbenou kosmetickou ingrediencí je i kyselina glykolová. Proto jsem po těchto tamponcích musela sáhnout, když jsem je objevila v katalogu.
 
 
 
 
Tampónky jsou baleny v bílém plastovém kalíšku, který na první pohled vypadá jako kelímek s krémem. Kalíšek však neskrývá krém, ale 30 tamponů napuštěných nejen 10ti % kyselinou glykolovou, ale také salicylovou a hyaluronovou. Kromě kyselin obsahuje tekutina rovněž extrakty z okurky, ananasu, pšenice, houby shii-take, heřmánku, papaji, mořské řasy, kamélie a aloe.
 
 
kyselina glykolová - AHA (alfa hydroxykyselinu), která se užívá jako chemický peeling jak pro domácí použití, tak v kosmetických salónech a ordinacích dermatologů. Pro domácí použití je užívána v koncentraci 10-20%, profesionální peeling obsahuje až 70% kyselinu. Účinnost této kyseliny je významně ovlivněna Ph. Přiznám se, že Ph jsem neměřila, tak nevím, jak je na tom právě tento produkt. Kyselina se využívá pro odstranění hyperpigmentací, jizviček po akné, ale rovněž projevů stárnutí pleti.
 
Kyselina hyaluronová - která se nachází přirozeně v pokožce, avšak s přibývajícím věkem její množství v pleti klesá, čímž dochází mimo jiné k dehydrataci pokožky. KH by měla regenerovat, hydratovat, zabránit zvrásnění a zjizvení pokožky a udržovat pokožku pružnou.  Její vstřebatelnost do pokožky je však kvůli velkým molekulám poměrně obtížná, na pleti tedy obvykle tvoří jen jakousi ochrannou vrstvu. 
 
Kyselina salicylová - BHA (beta hydroxykyselina), která působí antiseboroicky a protizánětlivě. V koncentraci do cca 2% působí keratoplasticky - tedy povzbuzuje epitel kůže k růstu, v koncentracích vyšších má keratolytický efekt - tedy pomáhá odstraňovat zrohovatělou kůži. Kyselina salicylová se často přidává k AHA kyselinám, aby usnadnila jejich průnik do mazových žláz. Tato kyselina se využívá především pro léčbu akné, zejména jeho mírné až střední formy, přičemž se doporučuje zejména na mastnou pleť.  
 
 
Díky šetrnému, ale účinnému složení máme od výrobku čekat odstranění odumřelých pleťových buněk a svěží pleť. Vysoce efektivní složení má zajistit lepší výsledek než profesionální ošetření 35% kyselinou glykolovou při sledování 7 projevů stárnutí:
  1. textury pleti,
  2. čistoty,
  3. rovnoměrného tónu pleti,
  4. pigmentace,
  5. viditelnosti pórů,
  6. poškození sluncem,
  7. vrásek.

 Přípravek je určen na všechny typy pleti a je nekomedogenní.
 
 
 
Tamponky se používají ráno nebo večer na vyčištěnou suchou pleť a to obden. Po použití vyčkáte, až všechna tekutina zaschne na pleti a vstřebá se, poté nanesete váš obvyklý denní či noční krém.
 
Během používání přípravku je potřeba užívat krémy s ochranným faktorem a zbytečně nevystavovat pleť slunečnímu záření, neboť AHA kyseliny způsobují vyšší citlivost pleti a hrozí tudíž spálení kůže a vytvoření pigmentových skvrn.  
 
 
Tamponky jsem si pořídila mimo jiné proto, že mám s kyselinovými přípravky od AVONu dlouhodobě dobré zkušenosti. Už před cca 15ti lety jsem používala opakovaně jejich noční gel na akné, který byl tak skvělý, že jsem nikdy nic účinnějšího na pleť snad nepoužívala. Škoda, že ho zrušili, dodnes toho lituji. Čeho však nelituje je koupě tohoto peelingového přípravku. Již po 14ti dnech jsem zaznamenala vyhlazení reliéfu pleti a barevné sjednocení. Pleť nebyla nijak podrážděná, nepnula, nebyla vysušená, ale opravdu pěkná, čistší, řekla bych neskromně, že až zářivá. Pravda, když jsem začala používat zcela v rozporu s návodem každodenně, tak jsem zaznamenala rychlé celoplošné velice jemné oloupání kůže, takže žádný nádhera na pohled. Ale to bylo zapříčiněno moji blbostí, nikoli přípravkem jako takovým. Tamponek je dost vlhký na to, abyste ošetřili jak obličej, tak i partie dekoltu či zad.
Peelingové tamponky bych charakterizovala jako šetrný, avšak opravdu efektivní kosmetický přípravek, který krásně čistí pleť, zlepšují její reliéf a vyrovnávají případné diskolorace.   
 
V koupelně už čekají další 2 balení, které se mi podařilo pořídit v akci, což asi hovoří samo za sebe. Opravdu jsem s nimi spokojená, je to podle mého soudu funkční kosmetický přípravek za velice solidní cenu. (hlavně tu slevovou)
 
30 tamponku pořídíte za katalogovou cenu 360Kč, já kupuji ve slevě kolem 200Kč.
 
 
Přeji krásný den, užívejte volna a někdy příště zase ahoj.
 
Meduňka
 
 
 
 
 
 
 

5 komentářů:

  1. Ja mam zatial pred chemickym peelingom respekt. Stale mam v hlave story ako jedna znama po chemickom peelingu o kozmeticky mala plet v takom stave, ze ani nevychadzala z domu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že tam se používají úplně jiné koncentrace těch kyselin, to bych se bála taky. Navíc nemám ke kosmetičkám důvěru, zatím jsem vždy měla pocit, že to byly docela prosté dívky, které nevěděly, co mluví, natož, co dělají. Nechci nikoho urazit, fakt ne, jen jsem asi neměla štěstí na opravdové profesionálky.

      Vymazat
  2. Hezký rozepsáno! Já mám ráda ty Ordinary výrobky, nás t e s ti sou za podobné fajn cenu a fungují taky dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. O Ordinary jsem hodně slyšela a jednou na ně taky dojde, teď mám momentálně Bravuru, tak musím trochu brzdit :)

      Vymazat
  3. Hezký rozepsáno! Já mám ráda ty Ordinary výrobky, nás t e s ti sou za podobné fajn cenu a fungují taky dobře.

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty