čtvrtek 6. dubna 2017

Spotřebováno v březnu

Moji milí,

ještě jsem vám nedopsala ani spotřebované produkty z února a už tu máme březen.

Jsem se dívala na pranostiky na měsíc březen a je jich tolik, že se mi tomu až nechtělo věřit. A protože na můj blog chodí jistě samí zvídaví a inteligentní lidé, kteří se rádi něčemu novému přiučí, tak vám jich pár napíšu. A protože mi to připadá jako opravdu dobrý nápad, tak bych u pranostik ráda vydržela i další měsíce a "přifařila" je vždy k rubrice Spotřebováno.
 
 
Panská láska, ženská chuť a březnové počasí není stálé. 
 
V březnu prach a v dubnu bláto - sedlákovi roste zlato.
 
Mlha v březnu znamená za 100 dní bouřku.
 
 Na svatého Řehoře čáp letí od moře, žába hubu otevře, líný sedlák, který neoře.
 
 Na Kazimíra pohoda - na brambory úroda.
 
O svatém Kvirinu už je teplo i ve stínu.
 
 
Tak to bychom měli obšírný, avšak poučný začátek za sebou a pustím se do těch spotřebovaných produktů. Rozhodla jsem se, že vám ukazovat budu všechny, ale podrobněji rozeberu jen ty, které mi budou připadat jako extra průser nebo extra objev nebo to bude produkt, který nenajdete na každém rohu, případně kombinace.
 





 
WELEDA měsíčkový kojenecký krém - jedná se o krém, který je určen primárně pro starost o dětské prdelky. Má chránit citlivou pokožku kojenců před vznikem opruzenin, případně již vzniklé opruzeniny účinně léčit.
Tento produkt neobsahuje syntetické konzervanty, barviva ani syntetický parfém, stejně tak v něm není obsažen minerální olej. Obsažený extrakt z měsíčku lékařského je získáván z rostlin v BIO kvalitě.
 
Krém má hutnou konzistenci, je bílé barvy a na kůži tvoří světlý povlak, což není v partiích, na které je určen, vůbec na škodu. Roztírat se dá dobře, vstřebává se trochu pomaleji. Osobně mi krém nevoní nijak příjemně, asi bych si jeho používání užila víc s nějakou příjemnější parfemací (když už musí být parfemován), ale to je spíš hnidopišství z mé strany.
 
Složení:
Voda, mandlový olej, sezamový olej, oxid zinečnatý, bílý včelí vosk, lanolin, glyceryl linoleát, hektorit, extrakt z květů měsíčku lékařského, extrakt z květů heřmánku lékařského, parfém*, limonen*, linalol*, benzyl benzoát*, benzyl salicylát*, geraniol*, farnesol*
 
*z přírodních éterických olejů
 
Cena: cca 200Kč
 
Za 2 měsíce jsme již vypotřebovali na dětskou prdelku 2 tuby tohoto krému o objemu 75ml a v šuplíku už mám další. Tento krém dle mého názoru hojí téměř všechno. Velice účinně bojuje proti opruzeninám, za 4 měsíce bylo dítko opruzeno cca 3x a to vždy maximálně 1 den. Po namazání krémem se opruzení okamžitě hojilo. Vlastně mažu krémem skoro všechno - potničky a různé jiné pupínky. Jediné, co nedokáže krém vyléčit je ekzém na tváři miminka, který je pravděpodobně hodně svědivý a klučík si ho často škrábe. Na tento problém je sice krém krátký, ale jinak opravdu zázračně hojí a spolehlivě ošetřuje.
 
 
REVITALON aktivační šampon - jedná se o šampon pro poškozené a vypadávající vlasy, který je vhodný pro každodenní mytí a neobsahuje formaldehyd, parabeny ani barviva. Samozřejmě však obsahuje SLS, silikon, alkohol, parfém .... z účinných látek je obsažen např. kofein, lecitin, panthenol, kyselina hyaluronová, keratin, sojový protein.
K šamponu bych řekla asi tolik, že vlasy mi padají dál. Samozřejmě padání je způsobeno tím, že jsem po porodu, došlo k hormonálnímu výkyvu, dalo se to čekat a vlasová péče není samospásná. Nevyčítám tedy šamponu, že mi vlasy padají dál... ale opravdu jsem si nevšimla ničeho, co by šampon ovlivnil. Vlasy jsem po něm neměla pěknější, vypadávaly stejně, nepozorovala jsem na nich žádnou změnu k lepšímu, prostě naprosto průměrný šampon, který vlasy alespoň nezatěžoval a přílišně nemastil. Kdyby alespoň nějak úchvatně voněl, aby měl člověk jakýsi pocitu falešného luxusu nebo já nevím, prostě nějaký benefit... ale ani to ne.
Opravdu taková kategorie - neurazí, nenadchne. Což ovšem za cenu kolem 160Kč za klasických 250ml není žádné terno.
Byla docela "hokna" ho vyplýtvat a znovu bych si ho určitě nekoupila!


CARPATHIA Herbarium na mastné vlasy - zaujal mě v drogerii Rossmann netradičním obalem a taky tím rozmarýnem a levandulí, které mám moc ráda a dále tím, že se jedná o slovenský výrobek.  Tento šampón je určen na časté umývání mastných vlasů a výrobce slibuje prokrvení pokožky a regulaci kožního mazu prostřednictvím bylinných výtažků právě z řebříčku, rozmarýnu a levandule.






Šampón mi bohužel silně nevyhovoval. Vlasy jsem po něm měla těžké, extra mastné, takové jakoby mastné u kořínků ještě dřív, než uschly... hnus. Navíc mi vlastně ani nevoněl.

Pravdou je, že jsem po několika použitích nutila přítele, aby ho vypotřeboval on..... ale ani jemu nevyhovoval, používal ho vyloženě s nechutí a nakonec jsme ho dopoužívali na mytí umyvadla a tak podobně...

Cenu si bohužel nepamatuju, ale nebyl drahý a je ho 300ml, takže pokud by vyhovoval, byla by to dobrá koupě. Nicméně já bych ho nekoupila znovu za žádnou cenu!


AVON Advance Techniques Supreme Oils - intenzivně vyživující duální sprej s luxusními oleji na všechny typy vlasů.  Tož - docela by mě zajímala definici luxusních olejů. Tento produkt obsahuje kameliový, makadamový, hroznový, mandlový olej. Ovšem tyto oleje se ve složení nacházejí samozřejmě až v polovině. Na předních příčkách najdeme např. Phenyl Trimethicone nebo denaturovaný alkohol. Dokonce i parfém je ve složení výš než ty deklarované luxusní oleje :) Ale nechci být hnidopich. Co bych tak o spreji řekla - je to super voňavá záležitost. Voní jako luxusní parfém a na vlasech vydrží opravdu dlouho! Vlasy nezmastí, jsou po použití hebké a opravdu hodně voňavé.  Jestli to vlasy vyživuje, nedokážu absolutně posoudit. Já těm vyživovacím pohádkám u vlasové péče vlastně ani nevěřím a ani nečekám zázraky. Zhebčení vlasů a jejich provonění mi úplně stačilo. Pokud někdo hledá neškodnou, levnou, příjemnou a exkluzivně voňavou záležitost na vlasy a nehledí na přírodní složení, může po tomto spreji určitě sáhnout. 100ml pořídíte cca kolem 100Kč - jak kdy podle slev.

 Tak to by byla rekapitulace několika produktů, které jsem vypotřebovala v březnu a které jsem chtěla přiblížit víc. Můžu říct, že se asi dočkáte ještě jednoho článku, ve kterém zmíním další produkt, který bych ráda okomentovala, ale potřebuju si v drogerii cvaknout jeho běžné složení. Jenže já tak nějak moc nechodím do města, tak nevím, kdy se mi poštěstí...


Mějte krásný den, zdraví vás

Meduňka
 
 

2 komentáře:

  1. Weleda je na běžné mazání fajn, ale když malá byla fakt hodně opruzená, na to byla Weleda krátká, takže jsem, ač nerada, musela sáhnout po Sudocremu. Mně naopak ta měsíčková řada voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi mě překvapila. Já zase musím Sudocrem používat na ekzem na obličeji, nic jiného nepomáhá!

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty