pondělí 6. března 2017

ruce a rty skoro "jako nové"

Krásný den milí přátelé,

asi už jste si všimli, že ve své domácnosti preferuji přírodní péči, celkově, že tíhnu k přírodě a přírodním záležitostem. Pokud řeším nějaký kosmetický či zdravotní problém, sahám primárně po přírodních produktech, teprve, když nezaberou, sahám po konvenční kosmetice.  (Samozřejmě to tak nemám se vším, jsou produkty, např. pěny do koupele, které používám úplně obyčejné, drogerkové.)
 
A právě dneska vám chci dát tip na 2 produkty z řady lékárenské kosmetiky, u kterých jsem zakotvila v posledních měsících.
 
Po porodu (s nástupem kojení) se moje tělo začalo extrémně vysušovat. Dokonce jsem začala pociťovat i žízeň, což se mi nikdy nestávalo a to i přes to, že můj pitný režim byl vždy dost bídný! Začala jsem tedy hodně pít, ale i přes to jsem bojovala s naprosto rozpraskanými rty a rukama. Rty mi praskaly až do krve, přestože jsem s nimi nikdy nemívala větší problémy a dokonce i ruce mi praskaly tak, že se sem tam na kloubech prstů objevovalo občasné drobné krvácení. Jistě to bylo způsobeno i tím, že si teď ruce myju mnohem častěji než dřív, mnohem, mnohem častěji... Začala jsem si tedy ruce ve velkém mazat - nejprve jsem sáhla po krému od Lavery s bio brusinkou a arganovým olejem, který mi v chladných podzimních dnech v průběhu těhotenství dělal velice dobrou službu! Jenže ono to nestačilo a to ani omylem, dokonce ruce někdy po použití zrudly a šíleným způsobem pálily! Zkoušela jsem pak na ně kde co, co jsem našla doma, koupila Skin Food od Weledy a nic. Všechny pokusy marné. Nakonec jsem si při nákupu v lékárně v zoufalství hodila do košíku krém na ruce od LRP - Cicaplast Mains a k němu i balzám na rty ze stejné řady, protože můj oblíbený Carmex byl tentokrát bez efektu, stejně tak jako např. Lanolips!
 
Pravdou je, že od těchto produktů jsem mnoho nečekala, koupila jsem je opravdu v zoufalství. O to víc překvapená jsem byla, když mi oba dva zabraly a to ve velice krátké době.
 
Cicaplast  Mains
 
Tento krém je určen na namáhané a poškozené ruce, je určen i na ruce se sklonem k atopickému ekzému. 4% niacinamide zklidňuje a 30% glycerin má poskytovat voděodolnou neviditelnou bariéru. Neobsahuje parfémy ani parabeny.
 
Krém má hodně silikonovou konzistenci, vybavuje se mi báze pod makeup od Dermacolu, kterou jsem asi před 8lety vlastnila :) Používám množství krému o velikosti menšího lískového ořechu, krém se velice rychle vstřebává, ruce po něm nejsou vyloženě mastné, ale jistý povlak na nich cítit je. Osobně mi to nevadí - dá se klidně pracovat na PC i práce s papíry je možná. Ruce mi opravdu úplně zázračně zaceluje a zvláčňuje. Během asi 2 dnů jsem měla pokožku bez prasklin a šupin. Je pravda, že jsem přemazávala pravidelně, po mytí. Teď už jedu jen jakýsi udržovací režim - namažu ráno a večer a ruce jsou jako nové.
Bohužel jsem vyhodila krabičku, tak vám nemůžu vyfotit složení, ale okopírovala jsem vám ho z internetu.
 
AQUA / WATER
GLYCERIN
BUTYLENE GLYCOL
CETEARYL ALCOHOL
NIACINAMIDE
GLYCERYL STEARATE
BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER
DIMETHICONE
PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE
GLYCERYL STEARATE SE
SODIUM POLYACRYLATE
CAPRYLYL GLYCOL
PHENOXYETHANOL
 
Obsah tubičky je 50ml a vyjde vás na cca 170 - 180 korun. Samozřejmě jak kde.
 
 
 

Cicaplast Levres
 
Balzám na rty je určen pro popraskané a podrážděné rty a jejich okolí. Slibuje okamžité zklidnění a obnovu pokožky rtů. Používání tohoto produktu má výrazně omezit praskliny a trhliny na rtech.
 
Složení:
CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE
PPG-5 PENTAERYTHRITYL ETHER
PEG-5 PENTAERYTHRITYL ETHER
BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER
CERA ALBA / BEESWAX
PANTHENOL
HYDROGENATED VEGETABLE OIL
ETHYLHEXYL PALMITATE
SILICA SILYLATE
POLYBUTENE
GLYCINE SOJA / SOYBEAN STEROLS
AQUA / WATER
SODIUM SACCHARIN
MYRISTYL MALATE PHOSPHONIC ACID
PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE
 
Balzám se opět rychle vstřebává, nelepí, stačí ho opravdu malé množství. Na rtech zanechává sladkou chuť, což je možné zbytečné, docela mě to překvapilo, ale nepřekáží mi to. Rty mi zregeneroval tryskovou rychlostí, takže za mě opravdu spokojenost.
 
Balzámu je 7,5ml a zaplatíte za něj něco kolem 140 korun.
 
 
Oba produkty vám s čistým svědomím doporučuji a doufám, že někomu z vás bude tento tip užitečný a vytrhnou vám trn z paty tak, jako mně :)
 
Mějte krásný den! Meduňka
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty