pátek 11. listopadu 2016

Moje stíny v tužce I.

ahoj všichni,

už nějakou dobu, která by se dala počítat na roky, hodně oblibuji stíny v tužce. Líbí se mi, že jejich aplikace je velice rychlá a pohodlná, líbí se mi, že bývají často voděodolné nebo alespoň velmi dobře držící, líbí se mi na nich, že jsou vlastně hodně kompaktní a vhodné na cestování.
 
Nemám sice nikterak veleobsáhlou sbírku, ale i tak bych vám ji ráda představila. Vlastně jsem ji v posledních měsících hodně protřídila. Snažím se nechávat si opravdu jen ty produkty, které využiju, ty odstíny, které ráda nosím, ty které mi lichotí (nebo z nich mám alespoň ten pocit). I tak se mi to nedaří, jak bych si to představovala a kdybych se výše uvedeného měla držet, tak těch tužek pošlu dál ještě tak polovinu. Ale k tomu se asi dostaneme :)
 
Mými prvními jumbo tužkami byly tužky od NYX a to konkrétně Milk a Cottage Cheese. Jsou to všemi vychvalované tužky, které se používají často jako báze pod stíny a já k nim můžu říct asi tolik, že to byla učiněná tragédie. Zejména odstín Milk mi nedržel na víčku ať jsem dělala, co jsem dělala. Sléval se šeredným způsobem, nedá se to ani popsat, jak jsem byla zklamaná. Nechtěla jsem pak již tento typ líčidla vůbec zkoušet... dokud jsem nedostala jeden super kousek od kamarádky Klér.
 
 

SEPHORA - Sephora tužka v odstínu 04 Taupe byla tou vyvolenou tužkou, která změnila můj postoj ke stínům v tužce. Dostala jsem ji k Vánocům a úplně jsem se do ní zamilovala. Má úžasný odstín, ani světlý, ani tmavý, má úžasnou výdrž (ostatně jako všechny ostatní odstíny, které jsem měla a mám), krásně se s ní pracuje... Jen pozor na vysychání. Sem tam se mi podařilo, že se mi uvolnilo víčko a tužka oschla totálně. Naštěstí pomůže tužku ořezat a funguje zase jako nová. Tento odstín je do dnešní doby mým asi nejoblíbenějším, i když dělí se o prvenství s Kiko odstínem.
 
15 Purple - je nádherný temný fialový odstín třpytivý, což se mi nepodařilo  vyfotit, opravdu nevím, co mám udělat, abych zaostřila tak, jak potřebuju... Stín je úchvatný, ale já ho nedokážu používat. Na moje poměry je prostě příliš tmavý, příliš odvážný, příliš poutá pozornost. Vyšla jsem si s tímto odstínem na očích jednou a necítila jsem se. Asi by ho bylo potřeba s něčím vhodně kombinovat, ale já na nějaké větší vymalovánky nejsem, neumím to. Tento odstín si nechávám prostě tak z nostalgie, nedokážu jen tak někomu dát.
 
09 Kaki - je to podobný případ jako odstín předešlý. Je nádherný, třpytivý, zlatozelený, radost pohledět, ale pro mě prakticky asi nevyužitelný, i když budu se to snažit změnit. Přísahám. Protože je toho stínu škoda a musela bych ho posunout někomu dál a budete se divit, ale nedisponuji arzenálem kamarádek, které by byly kosmetiky lačné... divné, že.
 
Celkově bych řekla, že tyto tužky jsou skvělé, zasychají na víčku rychlostí blesku, zvlášť ten Kaki odstín se mi jeví tak, že jakmile ho nanesu, tak je nemožné s ním hnout. Jsou opravdu voděodolné a otěruodelné. Mají jednoznačně 1***.
 
Jejich běžná cena je 260Kč, ale jak všichni víme, Sephora mívá často 20% slevu, takže za 2stovky si pořídíte úžasného držáka. Vybrat si můžete snad z 21ti odstínů.






KIKO Milano - tyto tužky jsou moje nejnovější kousky. Pravda ne všechny, již před nějakým rokem jsem dostala opět od mé milé Klér odstín č. 06 - Golden Brown, který jsem si záhy zamilovala pro jeho krásný středně hnědý lesklý odstín (skoro až metalický), pro jeho výdrž a samozřejmě opět velice snadnou manipulaci. Stín se mi velice dobře rozmazává do ztracena prstem, ale musíte pracovat hodně rychle, řekla bych, že velice rychle zasychá do voděodolna, drží celý den a neslévá se mi do čárek. Jediné, co je na "figu", tak mi nedrží ta tuha/náplň v tužce/obalu a celá mi vypadává ven. Pravděpodobně mám vadný kus... co taky čekat jiného, já jsem magnet na vadné kusy všeho druhu :)
 
25 - Light Taupe - odstín, který jsem používala a stále používám teď na podzim hrozně často. Když už ne samostatně, tak minimálně jako bázi pod jiný stín. Barva je jak název napovídá světlá taupe s matným finišem. Je to takový ten odstín namalovaná/nenamalovaná, ale pěknější a upravená. Opět mi krásně drží a neslévá se mi, ale jeho zasychání na víčku je mnohem mnohem delší než u předchozího odstínu.
 
05 - Rosy Brown - jedná se o tmavě hnědý odstín s nádechem do zlata/tepla. Co mě překvapilo, tak nezasychá vůbec tak rychle jako odstín 06, docela mu to trvá. Přiznám se, že zatím jsem tento odstín zkoušela pouze na ruce a dal se velice dlouho na ní rozmazávat, i po několika minutách. Zatím nevím, jak se chová přímo na víčku.
 
36 - Golden Mauve - tento odstín jsem si objednala patrně v nějakém pomatení smyslů zase :D Je to taková růžovka hodně šmrnclá zlatem. Tento odstín zasychá naprosto mizerně, opravdu, dá se ještě po několika minutách po nanesení na ruku téměř dočista setřít a rozmazat do neviditelná, což mě opravdu velice zklamalo!
 
Ze všech 4 kousků je určitě nejlepší hned ten první - 06, následuje jej 25 a nejmizernější ze všech je 36. Je veliká škoda, že všechny odstíny nejsou stejně kvalitní a člověk se nemůže u objednávky přes internet spolehnout na to, že budou mít obdobné vlastnosti jako ty, které už vlastní. Objednávat odstín naslepo a ještě si nebýt jistý kvalitou... to už není ono, zvlášť u stínů za 6,9 euro. To jsme cenou prakticky nastejno se Sephorou ve slevě...
Je fakt, že já jsem tužky kupovala ve slevě za 4,8 euro a to je docela pěkná cena. Nebo tedy byla by to krásná cena za odstíny, která mají požadovanou výdrž a kvalitu...
 
 





MILANI - 09 Café Au Lait - Je to jediná Milani tužka, která mi zbyla a že jsem měla alespoň 5 odstínů. Bohužel jejich kvalita byla rovněž dost variabilní. Nejkrásnější odstín, ale kvalitou nepoužitelný byl odstín Sand Dunes, který byl barevně úchvatný, třpytivý, ale nevydržel na oku vůbec nic!!! Ta kvalita těchto tužek se odvíjí asi od toho jak se autor zrovna vyspal...  Tento odstín je velice intenzivně hnědý, matný, velice jemný a měkký, zasychá hodně rychle a je opět voděodolný. Bohužel je to odstín, se kterým si nevím moc rady... je dost tmavý na to, abych jej nosila samostatně přes celé víčko a jsem líná hledat kombinace. Já ty tužky celkově nerada kombinuji.
Cena tužky je cca 160Kč, což se mi opět za výrazně variabilní kvalitu jednotlivých odstínů zdá opravdu hodně.
 
MARC JACOBS - 406 Au Revoir jsem si pořídila, abych zhodnotila, zda výrazně dražší je rovněž výrazně kvalitnější a zda po nanesení na oko omdlím blahem a Pilot bude mít zástavu srdce způsobenou moji nesmírnou krásou a sofistikovaností!
Co musím uznat, že provedení stínu je úžasné - obal skvost, opravdu zde od pohledu nelze pochybovat o tom, že je produkt z vyšší cenové hladiny. Při nanášení stín úžasně chladí a cítím to ještě nějakou chvíli po nanesení. On to oko jakoby "povzbudí", vyloženě mu udělá fyzicky dobře! Dočetla jsem se, že by měla tato tužka hydratovat, neboť obsahuje alpský sníh... že by proto chladila? :) Ano, s tou hydratací bych i souhlasila, ten pocit po nanesení je opravdu prvotřídní. Řekla bych, že odstín je takový šampaňskozlatý se třpytkami, jeho sytost můžete velice dobře regulovat vrstvením až do vysoké intenzity. Zasychá opět velice rychle, nicméně není voděodolný a bohužel mi na víčku nedrží úplně celý den bez hnutí, do těch linek na víčku mi občas leze :(  A to bych řekla, že je u tužky za cca 28 dolarů docela problém... Nicméně líčení s tímto stínem je pro mě zážitek, radost a dotyk luxusu, kterého já moc nevlastním. Opravdu škoda té výdrže...
Jelikož je to jediný odstín, který jsem zkoušela, nedokážu říct, zda i tyto tužky mají rozdílnou kvalitu...

Co se týče toho omdlévání, tak jsem jej nezaznamenala ani u sebe ani u mého drahého... ten chválí moji krásu i ráno, když mám zalepené oči a otlačený polštář na tváři, takže ten Marca nepotřebuje :)





Další značky mých tužkostínů si popíšeme zase příště.

Budu moc ráda, když mi nějaké dobré stíny v tužce doporučíte i vy! Opravdu mě vaše doporučení zajímají a ráda je zkusím, pokud se budou pohybovat v rozumné cenové relaci :)

Užijte si krásný asi už dost chladný víkend a uvidíme se snad zase brzy!

Meduňka

5 komentářů:

  1. Tužkostíny taky miluju :-) určitě si půjdu do Sephory pro ten zelený, ten mě nadchnul, na druhou stranu Kiko jsem měla dva a zrovna včera je vyhodila, přišly mi hrozně suchý...a jak říkáš, u jednoho kompletně vypadávala tuha, takže to asi nebude omyl jednoho vadného kousku, škoda Kiko mám jinak ráda....jinak co můžu doporučit tak je Astor v odstínu Chi nude, nádherná barva a perfektní výdrž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Astor se ráda podívám, děkuji za tip. K tomu Kiku bych řekla, že ty sušší mi právě hned zasychají a drží, ten co je na tom nejhůř se zasycháním, ten je úplně měkoučký a úplně taje. Tak možná, jestli časem vyschne??? Budu to schválně sledovat...

      Vymazat
  2. Rozhodně doporučuju tužku od Gosh, cenově cca jako Sephora,výdrž parádní a odstín Silver Rose je dokonalý :) určitě musím vyzkoušet tu Sephoru, ale dostanu se tam málo.. Ps. Sem moc ráda, že zase píšeš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě taky do Sephory nedostanu, jak je rok dlouhý a bohužel ani nikam, kde je Gosh... ale zase ušetřím :)

      Vymazat
    2. A moc děkuji, jsem ráda, že aspoň někdo je rád, když se tak dívám na ty statistiky a že co píšu sem chodí ještě míň lidí, než když jsem nepsala, tak je to takové smutné... ale třeba se to zlomí :) Každopádně moc milé povzbuzení!

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty