sobota 12. listopadu 2016

Milý Ježíšku

Milý Ježíšku,

po dlouhém, usilovném a opravdu detailním nitrozpytu jsem dospěla k názoru, že si i letos zasloužím nějaký ten pěkný dáreček pod stromeček. A protože toho máš jistě moc a ráda bych ti to ulehčila, tak ti přináším takový malý námětový seznámek. Pravda, není úplně skromný, ale o Vánocích si nebudeme hrát na skromnost, že... řekněme si to otevřeně! Fakt bych si moc přála:
 
 
 
 
Protože jsem na vlasy tak trochu levá a hlavně líná a slyšela jsem, že tato kulma je vhodná i pro osoby těchto speciálních vlastností a protože jsem se rozhodla, že v roce 2017 budu hrozně moc šik a budu o sebe budu pečovat a snažit se být neustále upravená a jak říká můj taťka "nezvobadat", tak bych opravdu ocenila Imetec Bellissima Revolution 11307.
 
Protože parfémů není nikdy dost a protože jsem se zamilovala do vzorečku, který jsem dostala neznámo od koho, ale tipuju "Lucifridu" a protože obsahuje neroli a bergamot a protože je ta vůně pozitivní a neodolatelná, což jak víte je přesně můj popis, že ... tak přesně proto jsem na seznam musela zařadit Alien Eau Extraordinaire od mého velkého oblíbence Thierry Muglera.
 
Protože už dlouho miluji český granát a kupuji ho pravidelně např. mamce a teď nově i Pilotově mamce...a sama nemám ani jeden kousek a protože miluji hvězdičky a vločky a všechno, co evokuje Vánoce... tak přesně proto bych radostí skákala, kdybys mi nadělil stříbrné náušnice / případně i přívěšek od Bohemia Garnet.
 
Protože jak jsem psala už výše, jsem se rozhodla rok 2017 pojmout jako rok, kdy se naučím o sebe opravdu pečovat a udržovat se v kondici a taky opravdu zaslouženě relaxovat... bych jistě využila dárkový poukaz do salonu, kam ráda chodím na pravidelnou údržbu.
________________________________________________________________________________________________
Protože fakt nejsem až tak rozmazlenej fracek a fiflena, tak opravdu nečekám, že dostanu tu diamantovou vločku na krk... ale zařadit jsem ji musela už jen proto, jak je kráááásnááááá.
 
 
Děkuji ti Ježíšku nastotisíckrát :)
 
Tak zase za rok! Meduňka
 
 
 
 

3 komentáře:

  1. Tu blbuvzdornou kulmu chci taky;)) s normalní jsem to raději ani nezkoušela.
    Já jsem Jéžíškovi zas napsala, že chci popkornovač, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je krásný seznam a hezká předsevzetí do dalšího roku k tomu. Jsi docela skromná, když se tak dívám k sobě na seznam.... :)) každopádně se pak těším na článek, co Ježíšek donesl :) doufám, že donese většinu, neb je naprosto jasné, že jsi hodná byla, takže máš nárok! :) Iwi sluníčko

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty