středa 19. října 2016

Letní oblíbenci 2016 část III. - tvářenky, rozjasňovač

Ahoj všichni,

ráda bych řekla, že dneska dorazíme konečně oblíbené produkty za léto. Ony jsou většinou vlastně ještě stále aktuální, takže se jedná o oblíbence posledního cca půl roku.  Já moc nerozlišuju kosmetiku na jarní/letní atd. Pravda třeba laky na nehty si na podzim dovolím výraznější, tmavší než zjara, ale to je asi tak jediný rozdíl v mých dekorativně kosmetických zvyklostech jara a podzimu. Nicméně nedorazíme, opět je rozdělíme a dnes se budeme věnovat pouze produktům na tváře a příště se vrhneme (nesnáším ten výraz) na oči.
 
 V létě jsem si oblíbila hned 2 tvářenky. Slušelo by se zmínit, že nejsem žádná tvářenková velmoc, vlastním jich všeho všudy tak 6-7 kousků (samozřejmě obdobných odstínů) a vždycky se jednu oblíbím a držím se jí, co to jde. Někdy zjara jsem si objednala novinku od Avonu  - Bronzing multi stick (moc nechápu ten bronzing...) v odstínu Blushing Coral. Mělo se jednat o multifunkční bronzující tyčinku na oči, rty a líčka, která by měla rozjasnit a oživit vzhled. Líbilo se mi, že se jedná krémové líčidlo, slibovala jsem si lehké nanášení a praktičnost na cesty - balení je velice kompaktní, vlastně je to taková lehce silnější rtěnka, která obsahuje 4g líčidla. Co nechápu, tak to označení bronzing, odstín multilíčidla je vyloženě krásně jásavě růžovoučký, řekla bych taková babypink barva. Přiznám se, že na rty ani oči jsem ji nikdy nezkoušela, používala jsem čistě a pouze jen jako tvářenku. S tyčinkou se mi dobře pracovalo, produkt se mi prsty velice dobře roztíral do BB krému, který jsem zjara používala a následně i do makeupu od Bourjois. Prsty jsem lehce rozetřela přesně do takové intenzity, která mi byla milá. Nevšimla jsem si žádného mapování, tvářenka docela obstojně držela, pravda, nedala komplet celý den, to bych lhala, ale na dovolené mi to stačilo a z práce jsem většinou chodila taky o něco dřív, vybírala jsem dovolené po hodinách... takže spokojenost. Tvářenka nebyla dle mého názoru nijak parfemovaná, měla opravdu sympatickou veselou barvu, poměrně pěknou výdrž, co víc si za těch pár korun přát... Co mě tedy mrzelo, tak to, že byla vyrobená v Číně. Já vím, že se tam vyrábí už doslova kde co, ale já kosmetiku z Číny tak nějak nerada. Vzhledem k tomu, že se už produkt nedá koupit, tak jsem přišla s "recenzí" opravdu s křížkem po funuse... No, co už... třeba bude příští rok v letním sortimentu znovu. Čína dodá další zásilku ;)
 
Jako další (a poslední) tvářenku jsem si obstarala v létě 1 moc povedený výprodejový kousek od Kiko. Jedná se o tvářenku z limitované edice Rebel Romantic - Rebel Bouncy Blush v odstínu 02 Adorable Pink. V současné době ji stále na eshopu Kiko mají a to za krásná 3eura v gramáži 5g. Já jsem si nečetla popisek, když jsem ji objednávala (líbil se mi obal a barva), takže jsem byla velice překvapena z toho, když jsem si prohlédla doma její konzistenci a shledala jsem ji vlastně taktéž "jakoby" krémovou, ona není klasicky krémová, ale je taková kluzká, měkká... má saténově matný finish, opravdu je hrozně moc zajímavá. Trochu jsem tápala, jak s tou konzistencí nakládat, jak ji co nejlépe aplikovat a snad poprvé v životě jsem ocenila, že mám doma už asi 4 roky stipl od Elfu, který nepoužívám, neb to s ním neumím. Jemně jsem s ním vždy poťupkala v tvářence a pak přenesla ťupkavým pohybem na tváře. Výsledek byl velice decentní a to mi maximálně vyhovuje. Odstín se mi na první pohled v balení zdál dost výrazný a tmavý, ale produkt se velice pěkně rozetře a je z něj cosi mezi růžovou a lehce cihlovou??? Já jsem na ty barvy opravdu hloupá a slepá. Každopádně je tmavší a výraznější než s předešlý kousek od Avonu, nicméně s použitím stiplu opravdu decentní. Co se výdrže týče, tak jsem spokojená, ona ta tvářenka na tváři poměrně rychle jakoby zaschne a nehýbá se mi, necestuje, vydrží.  Obal je povedený, líbivý, budí tak trochu dojem rosegold plechovky, ale jedná se o velice lehký plast. Balení je navíc opatřeno zrcátkem, což z mých fotek nepoznáte, ale věřte, je tam :)
 




Posledním produktem je všem notoricky známý Mary - Lou Manizer rozjasňovač od The Balm, který jsem adoptovala od Borůvky a se kterým/ nebo na kterém??? jsem se konečně naučila používat tento typ produktu. Výrazem naučila používat nemyslím to, že bych přesně věděla, kam co nejlépe aplikovat, aby to lichotilo mé tváři, ale spíš sesbírala odvahu tento typ produktu vůbec použít a o cosi se s ním pokoušet. Je to rozjasňovač, který již několik let vlastní téměř všechny ženy na planetě Zemi, které se líčí, takže mi připadá zbytečné se o něm rozepisovat. Vezmu to tedy velice zkrátka:
 
- líbí se mi moc zlatavý, ale nikoli teplý odstín
- líbí se mi, že nemá monstr třpytky, ale pouze lesk
- líbí se mi, že vypadá krásně i na očích, že v tomto odstínu nevypadám ubrečeně a nezdravě
- líbí se mi výdrž
- líbí se mi kvalitní zpracování
- uvítala bych klidně poloviční i menší balení, opravdu nevím, co s 8,5g rozjasňovače může člověk dělat, to je asi doživotní zásoba...a ještě budou dědit děti...chudáci budou čekat zlato a drahé kamení, případně cenné papíry a dostanou pekelně prošlý z 3/4 plný zlatavý rozjasňovač... no budou mě milovat i po smrti, už se těším :D
 
No a to by bylo k produktu asi tak všechno. Jsem ráda, že jsem si prostřednictvím něj našla cestu k rozjasnění tváře a třeba sesbírám odvahu i na další kousek z mé sbírky (mám asi jen 4 na kochačku).
 
 
Děkuji vám za pozornost, přeji krásný den a já si jdu konečně lehnout a pokusit se vyspat :)
 
Meduňka
 
 
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty