středa 9. prosince 2015

DIY vánoční dekorace

Zdravím všechny věrné i náhodné čtenáře,

dneska (pro vás vlastně včera) jsem po cestě z práce pocítila touhu něco vlastnoručně vyrobit do bytu, nějakou tu vánoční dekoraci. Já se tvořivou manuální prací docela dost odreaguju a zrelaxuju od stresu a chorobně neoptimistických myšlenek. Zkrátka mě to baví a nabyla jsem dojmu, že dneska je ten den D! A protože jsem si nedávno v super 50% slevě koupila v baumaxu 2 bílé svícny za krásných 70Kč za kus, (které jsem pak viděla v obchodě s dekoracemi i bez slevy asi za 45Kč), rozhodla jsem se, že dekorace udělám právě do nich. Ptáte se proč je nepoužívám jako svícny, když už jsem je koupila za tak "supíš" cenu? Inu, to je jednoduché, nelíbí se mi ten efekt - svíčka rozsvítí svícen do žluta a to já nemám ráda. Bílá je bílá.... A tak jsem skočila do květinářství a nakoupila florex. technická: příště vezmu ten šedý, který se nezalívá vodou, bo tento zelený mi hlavně navlhčený hrozně prosvítá tím bílým sklem :( a další nezbytnosti - naštěstí vše na jednom místě a ihned po příchodu jsem se jala tvořit.

Postup je tak triviální, až je mi trapné jej popisovat

1.) Nožem si vykrájejte florex tak, abyste si naplnili skleničky do požadované výšky a umístěte jej dovnitř
2.) Zalijte florex vodou, nechte pěkně nacucat (nelijte moc jako já, je to pak ve skleničkách vidět, pokud tedy nejsou zcela neprůhledné)
3.) Zapíchněte svíčku
4.) Zapíchejte (naaranžujte) okolo baňky a doplňte nastříhanými větvičkami
5.) S radostí si prohlédněte své dílo
6.) Nuťte všechny okolo (domácí zvířectvo nevyjímaje) prohlížet a hlavně chválit váš počin!!

Úplně jsem si vzpomněla teď na asi tak pátou třídu a slohová cvičení popis postupu práce :)
 
 
 
 









Já jsem na svoji dekoraci patřičně hrdá a budu se z ní ještě pár dní radovat. A jak jste na tom vy s domácí výrobou dekorací, případně s dekoracemi obecně, oblibujete je??

Mějte krásný den! Meduňka

2 komentáře:

  1. Moc pěkné! Letos nic nevyrabím, dítě doneslo ze školky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je taky radost :) já dítě nemám, tak musím sama :)

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty