neděle 28. června 2015

Tajemství mé kosmetické taštičky ...

zdravím všechny při neděli,
 
začíná se nám dělat venku docela pěkně, tak rychle do toho, ať můžeme využít pěkný letní den ...
 
Protože jakožto žena jsem tvor zvědavý, mám moc ráda šmírovací článku typu - co nosím v kabelce, co nutně potřebuji k životu, bez čeho nevycházím ani se smetím atd...
 
Dnes se tedy podělím s vámi o to, bez které kosmetické výbavy nevycházím do práce já. Když jdu na pár hodin do města na kávu a čumendu po krámech, tak si kosmetickou taštičku většinou nechávám doma, nechce se mi s ní tahat.
 
 

Taštičku nosím asi 1,5 roku, byl to vánoční dárek od bratra. Jedná se o koženou teletinovou taštičku od Aspinal of London. Sice se z ní už pomalu sedřel nápis, ale jinak je stále jako nová, jsem s ní opravdu moc spokojená. Jen přes tu barvu jsem se musela nějak přenést :) Jen je potřeba počítat s tím, že ta kůže je oproti látce těžší.


1. pudr - ten jsem právě při focení tak trochu rozbila, ale mám doma už nové balení, tak vyměním. Tenhle pudr od NYC mi připadá  skvělý. Mám doma pudr od Clinique, Soap and Glory a nevím, co ještě, ale tento mi z nich připadá zdaleka nejlepší. Navíc ta cena je tedy až směšná. Jen to balení ... kdyby to aspoň krapítek líp vypadalo, já bych si těch 20kč navíc ráda připlatila!
 
2. minerální makeup Lily Lolo  v odstínu China Doll nosím ve vzorkovém balení, stále se totiž nemohu rozhoupat ke koupi celého balení. Ale připadá mi skvělý. Mám pocit, že narozdíl od EDM mi neoxiduje na obličeji a snese se i s olejovými podklady.
 
3. štětec - kabuky na nanášení minerálního makeupu od Mary Kay je takový docela pichlavý a proti štětci od EDM tvrdý. Začala jsem ho nosit, abych si neničila v taštičce EDM a tak jsem si na něj zvykla, že ho mám možná i raději.
 
4. tvářenka od BeYU - tu jsem si objednala loni před dovolenou v 50% slevách na Parfums.cz, chtěla jsem něco malého na cesty v pěkné růžové barvičce. Myslím, že se zadařilo, odstín je pěkný, tvářenka mi drží, není to zázrak, ale jsem s ní vpodstatě spokojená.
 
5. řasenka od Lancome - minibalení, není to žádný velký zázrak pro moje řasy, rozhodně znám lepší řasenky, ale na cesty a jako nouzovka je dobrá.

 
 


6. lesk na rty Urban Decay Naked - nějak nevidím v jakém odstínu. Dostala jsem od své drahé přítelkyně Klér a oblíbila jsem si ho velice. A to balení je naprosto rozkošně malinké.
 
7. Angel - EDP - zamilovala jsem si až letos, nikdy dřív mi nevoněl. Na léto to asi nebude, ale v zimě jsem ho absolutně milovala.
 
8. Zovirax - mastička na opary. V poslední době jsem zase dost začala trpět na opary. Za posledního půl roku jsem měla asi 6 oparů, řekla bych, že se stresu. Minule mě zastihl opar na mé první a patrně i poslední akci pro blogerky a jak na potvoru jsem neměla mastičku u sebe - za těch pár hodin se mi rozrostl do obřích rozměrů, takže od té doby bez mastičky ani ránu!
 
9. gumička na vlasy - mám tuhle zázračnou gumku něco přes rok a stále jsem ji nepřišla na chuť, takže nosím jen jako nouzovku. Mám pocit, že mi cop spolehlivě nedrží, že klouže... jako nic moc
 

 
 
Tak to je vše, co nosím v kosmetické taštičce, občas se tam najde ještě nějaká náplast, zejména gelová na paty... ale asi jsem ji právě použila, takže chybí, musím doplnit.
 
Dejte mi vědět, jestli nosíte v taštičce něco zásadního, co mi chybí. Budu se těšit.
 
Přeji pěknou neděli! Meduňka

11 komentářů:

  1. Ja práveže v kozmetickej taštičke v kabelke nosím úplne iné veci :D. Nosím tam hrebeň so zrkadielkom v jednom, osviežovač dychu, ceruzku na obočie, mini krém na ruky od Loccitane, asi 10 náplastí :D a ibalgin a vždy balzam a rúž ktorý v ten deň mám na sebe :)

    BilberryDay

    OdpovědětVymazat
  2. MOc pěkná taštička a i obsah, to já tam toho nosím o dost více, ale to je asi moje posedlost, že různé zvláště praktické věci musím mít stále s sebou.
    Štětec od Mary kay jsem měla taky a příliš spokojená jsem s ním nebyla.
    Zvu tě k mé soutěži
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/06/soutez-podruhe.html

    OdpovědětVymazat
  3. milé dámy, praktické věci já totiž nosím zvlášť :) to je zase taštička na všechno :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujal mě ten štětec. Nikdy jsem se neodhodlala nosit štětec v taštičce, mám vždycky pocit, že se jedno od druhého jenom špiní. A to jsem si dokonce pořídila vysunovací štětec! Jenže ten je zase moc drsný. Máš ho tam jen tak hozený?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem zasunovací štětec mela, ale bylo to velké a nic se s tím nedalo. Štětec musím nosit, protože ráno často nestíhám a dělám si makeup až v práci,v autobuse a podobně, proto nostím vzorek toho minerálního makeupu a štětec. Zatím jsem si nevšimla, že bych měla něco umazané. A ano, mám ho tam jen tak nehygienicky hozený, jsem tam přestříknu čističem...

      Vymazat
  5. Jsi parádně vybavená :) já tak úplně systematická nejsem :)
    Když jdu někam na delší dobu, tak černá kajalka, řasenka, pudr, rtěnka, balzám na rty a, malý kartáč na vlasy - klasika TT. Krém na ruce, vůně buď v travalu nebo táhnu flakón. Ještě klešticky na nehty. V létě termální vodu, nebo podobné osvěžení. Jinak krom kapesníků nenosím ani ty náplasti, prostě nic :))
    Štětce moc teď nenosím, spíš když už vysunovací, ale během dne častěji užívám houbičky, které prostě měním.
    Ale čeho tahám naopak víc jsou věci na rty. Tak dvě či tři rtěnky, min. dvě věci pečující - balzámy, olej na rty... Zcela vědomě :)) čistě proto - co kdyby se nálada během dne změnila a já měla potřebu změny :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi teď začal docela vonět Angel, je zajímavé, jak se člověku mění vkus na vůně. :)
    Já s sebou tahám věci spíš jen tak volně ložené. Ale mastička na opar by se našla taky. A taky balzám na rty, gumičky, malý antiperspirant, a tak. Štětce a pudr spíš nenosím, ale záleží to na situaci. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Soulasím s tou gumičkou, taky jsem to asi nijak nepochopila, nedrží a ještě mám pocit, že mi trhá vlasy. No, zlaté klasické gumičky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak možná záleží na výrobci..nebo typu vlasů..? Já si koupila nějaké nejlevnější na ebay a drží jak helvétská víra, naopak mám problém při sundávání, to mi právě rve i vlasy, takže jí dávám už max. na drdol, ze kterého se nejsnáze sundá.

      Vymazat
  8. já si kosmetickou taštičku právě nově přestavuji a rekontruuji, takže děkuju za rady, hodí se mi :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle gumičku mám také, nevím jestli jí máš od originální značky. Protože je v téhle věci vidět hoodně velký rozdíl. No s tou od originální značky jsem hodně spokojená a s tou "fake" nejsem vůbec a hned letěla do koše.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty