sobota 23. listopadu 2013

Oriflame power shine lak na nehty

pěknou sobotu všem,

dneska mám před sebou ještě velký seznam úkolů, které musím stihnout - zaděláním na perníky počínaje, přes úklid kamrdlíku (maličká pidimístnůstka se sezónními věcmi + spižírna), kde se mi nahromadily zase krámy, které je mi líto vyhodit, ale musí to být, abych se propracovala k vánočním záležitostem... a výrobou visaček na dárky konče. Takže to dnes vezmeme ve zrychleném tempu - chci vám ukázat skvělý zimní lak na nehty, který seženete právě ve slevě za 89 Kč / 5ml. Tento objem lahvičky je pro někoho, kdo moc nelakuje (jako já) absolutně ideální! Navíc to nezabere moc místa a to se taky počítá!
 
Jedná se o lak s vysokým leskem a holografickými třpytkami, který by dle katalogu měl odrážet všechny barvy duhy nebo cosi podobného. Samozřejmě musíte brát tyto deklarace a upravené fotky v katalogu trošek s rezervou, jinak budete asi zklamané. Já jsem však nadšená. Pořídila jsem si lak ve 2 odstínech, zatím jsem vyzkoušela jen odstín reflection silver a jsem z něj absolutně vyplesknutá! Barva je něco mezi šedou, stříbrnou a fialovou, já jej vnímám spíš do fialova. Na nehtech se krásně leskne, přitom mi připadá velice decentní - avšak elegantní! Lak rychle schnul, docela dobře se nanášel, možná mi připadal lehce víc tekutý, ale já s lakováním nemám mnoho zkušeností, tak nemám tolik srovnání.
 
Na fotkách je lakován ve 2 vrstvách.
 




 
 
Po odlakování mám v plánu vyzkoušet odstín vibrant pink - což je odstín někde mezi růžovou a fialkovou - není extra řvavý, ale je rozhodně tmavší než tento reflecting silver.  No, však uvidíte příště.
 
Přeji vám krásný víkend a pokud se vám lak líbí, tak nezapomeňte, že v katalogu do 25.11. je ve slevě. Není na objednání již mnoho času. Plná cena 149Kč se mi zdá být nehorázně přemrštěná.

Všechny barvy k prohlédnutí zde. A nebo ZDE - doporučuji, slečna tam má krásné fotky!
 
Meduňka

11 komentářů:

  1. Popravdě ta cena mi na značka/objem přijde vysoká i po slevě. Ale ty odstíny jsou fakt krásné, to se musí nechat, osobně bych dala ještě jednu vrstvu. A na sluníčku to musí být paráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna takový stříbrný potřebuju!!! Ale už na příspěvek na příští neděli, takže asi zabrousím spíš do drogerie než do katalogu Oriflame...

    OdpovědětVymazat
  3. Je úžasný! Já mám tuhle barvu a ještě mám odstín Festive Purple. A klidně bych si pořídila barvu ještě jednu. Koupila jsem si je v sadě se rtěnkama a ty také nejsou špatné! Hodně se lesknou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já nerada moc lesku na rtech, nějak mě to neláká, ale když to někdo umí nosit, tak je to pěkné

      Vymazat
  4. Vypadá jemně a "čistě" :) Opravdu krásný! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi jemný a hezký. Takový by se líbil mamince. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Lak je skutečně nádherný, ale já ve značku Oriflame tak nějak nemám důvěru. Vlastně všechny ty katalogové značky si u mě moc neškrtnou. Není na perníky moc brzo? Taky se na ně letos poprvé chystám, ale ještě jsem nenašla recept, co by se mi zamlouval. Nedáš sem svůj?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, já perníky dělám vždy 17.11. :) můj recept není hned měkký a potřebuje se uležet, navíc jich dělám hodně, třeba ze tří dávek a abych měla čas to všechno nazdobit, tak musím začít brzy :) Vidíš, recept sem v týdnu hodím

      Vymazat
  7. moc všem děkuji za milé komentáře! Mám z laku opravdu radost :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krasny, vanocni :). Ja miluju Power Shine lesky :).

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty