úterý 27. srpna 2013

pár nových radostí i starost

Ahoj všichni,

musím vám přiznat, že díky blogování jsem se seznámila s několika velice milými slečnami, se kterými udržuji poměrně čilý písemný styk, a které mě zásobují informacemi o tom, co kde koupit, kde mají slevy atd. Je obdivuhodné, kolik peněz jsem dokázala ušetřit, než jsem se s nimi "potkala" :) Kamarádky dokáží nejen na slevy upozornit, ale také zorganizovat hromadný nákup a vše zajistit, vyřídit, zaplatit, rozdistribuovat, no kompletní servis!!! A já za to každé z nich děkuji. Dnes patří mé velké díky Klér, která mi svým balíčkem udělala radost včera! Na fotkách není vše, neb jsem stačila několik věcí rozdat, bo jsem měkkosrdcatá a když na mě uděláte kotěcí oči, tak vám dám i půl ledviny :))) no a vzorečky vám taky ukazovat nebudu, neb byste na nich mnoho nevykoukali.
 
 




















 
Část kousků jsem dostala balíčkem od Klér a část jsem si objednala na parfums.cz. Šampon a Serozinc jsem si pořídila na dovolenou, na kterou odjíždím v pátek a (potřebovala) chtěla jsem trošek obnovit zásoby :) U moře si obvykle myju vlasy 2x denně, stejně tak mamka, takže máme docela dost velkou spotřebu tohoto produktu. No a přípravek na zklidnění podrážděné pleti se hodí vždy a všude, nikdy nevíte, co se vám přihodí. No a atomizér je na cesty neocenitelným pomocníkem!
 
Čistidel a masek není nikdy dost, zvlášť pro člověka, který je věčným hledačem pokladu! Co se týče tvářenek, tak uznávám, že už bych měla končit, protože je nevypotřebuju do konce života... no, pokusím se :)
 
Velkou radost mi taky udělal balíček od milého kamaráda, který mi poslal knížku, abych se nenudila na pláži :)
 
 
 
Včera musela kvůli zdravotním problémům naše malá Míša do narkózy a večer a v noci se pak pomalu probouzela, blinkala a počůrávala se, beruška naše malá, a tak jsme se u ní s Pilotem střídali a hlídali ji, aby věděla, že ji nenecháme nikdy na nic samotnou!!!
 
 
 
Nebojte se, dnes už je Míša zase ready a hopká a běhá a šplhá a honí hračky :) Tak snad to tak zůstane a nebudu se o ni muset během dovolené strachovat!!!!
 
Mějte se krásně a najděte si něco pěkného na tomto deštivém počasí!
 
Meduňka
 
 
 
 

30 komentářů:

  1. Krásne produkty a fotky! Tiež nakupujem výhradne v zľavách. Info z mojich obľúbených shopov mi chodia na mail takmer denne a je naozaj ťažké odolať :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě nechci vědět, co kde mají a nehledám :) ale milé kolegyně mě vtáhnou do děje :)

      Vymazat
  2. To jsou úspěšné nákupy, ta růžová krabička Soap&Glory je k sežrání, ta by mi stačila i bez té náplně. :-D Kočička přišla k těm pravým lidem, ještě, že vás má.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta krabička má díru, tam právě vidíš obal toho pudru :)
      no, snad jí s námi bude dobře, snažíme se o to.

      Vymazat
  3. Snad už bude kočička v pořádku!:) Kde jsi objednala tu antiporovou masku a čistidlo? Moc by se mi hodily..
    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já kupovala přes kamarádku v Boots, ale musela nám to poslat zase nějaká její kamarádka v Anglii, protože Boots sem nezasílá!
      Ale oba přípravky mají i zde: http://www.pudlo.cz/Soap-and-Glory
      ale za horší ceny, já kupovala v akci 2+1 zdarma...

      Vymazat
    2. Aha, tak to se hned nakupuje líp! :)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. super produkty, ten shimmer brick jsem si taky chtěla koupit a nakonec jsem se přesvědčila, že tvářenek a všeho podobného mám doma už mraky

    http://onceuponatimeside.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Chudáček:( Ale ta fotka je úžasná, jak hajá v tom ručníku! Aspoň že už je jí lépe:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta knížka! Samí mí oblíbení autoři! :)
    Snad bude malá už v pořádku, vypadá neuvěřitelně roztomile... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já umím príma kotěcí oči:-D A Míša je pašák, ta se jen tak nedá;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Roztomilá kočička :-)
    Koukám, že ten šampon máme oblíbený stejný :-)) tak tě musím upozornit - pokud jsi na něj ještě nenarazila - že dělají i 1,5 l balení :-D mám ho, jak jinak!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za upozornění, ano vím, že dělají i velká balení, jedno jsem koupila mamince přímo v této zásilce, ale ten fialový. Toto jsem chtěla jen ted k moři, jinak je na moje vlasy asi zbytečně moc výživný či jak to říct :) ale u moře byl minule moc fajn.

      Vymazat
  10. Serozinc! Ach bože, ten sháním a nutně moc ho potřebuju a chci a u nás nikde není k sehnání...Kde jsi ho sehnala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koupila jsem na parfums.cz, ale už mají zase vyprodáno, pokud jsem si dobře všimla :(

      Vymazat
    2. Aha, vím, že jsme na něj u nich jednou narazila, ale než jsme se rozhoupala, byl zase pryč :(

      Vymazat
  11. Chudák maličká... Tak ať se brzo uzdraví... :)
    Moc hezké věci! Těším se na recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Za Soap and Glory bych vraždila. Doufám, že zasílání Boots do Čech se rychle rozjede, protože ceny na ebay jsou nehorázné.

    OdpovědětVymazat
  13. jeej ta macicka je krasna! Inak uazsne vyrobky mam parfums velmi rada ale vobec som netusila, ze tam take maju :)


    Inak uz len posledne 4 dni WELEDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravím Míšu!! ať už je jí co nejdřív zase fajn =) Hele, takže jako "písemný styk", jo? =D Já jsem prohloupila a vyndala z ojednávky ten pudr a te´D toho lituju. nakonec jdu asi do varianty od The Balm, na Feelunique jsou teď 20% slevy, achjo, další pokušení, no však koukni do naší nákupní zóny ;)
    Jo a Ilcsi už se blíží - příští týden ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pozdrav vyřízen! moc se těším na ten krém, doufám, že to bude zázrak :)

      Vymazat
    2. Si piš! Ale musíš to jen mazat, žádné ochutnávání - po aftereightech to jen voní, ale jsme si zcela jistá, že to tak nechutná (vyzkoušeno) =D

      Vymazat
  15. Jé co to vidím Meduňko maličké kočičí miminko je nemocné a jakpak to? Bobišek malý je tak droboučká, když leží v dece u Tebe v náručí. Tak ji posílám pusinky a pohlazení a Shelly taky moc zdraví!!!! Kosmetické chuťovečky jsou fakt pěkné hlavně ty tvářenky, já na Famous taky měla zálusk, ale vlastně novou tvářenku nepotřebuji, mám "jenom" tři, tak jsem se plácla po ruce :-)a nekoupila. Tak hlavně ať si užiješ dovolenou a mrňátko kočičí je zdravé a máte se moc hezky!!

    OdpovědětVymazat
  16. milá eM, moc ti všichni děkujeme, hlavně Míša. Ta už tu lítá jak hadr na holi :) a tahá moji gumičku do vlasů jak kočka koťata :) Na fotce byla ještě v narkoze a navíc celá mokrá, tak je fakt nevzhledná... no škoda slov, nejlepší bylo, když jsme šli spát, já ji držela na břiše, ona odfukovala a najednou cítím teplo, no komplet mě počůrala, chuderka :)
    o tvářenkách budu muset napsat asi samostatný post, mám jich tak 8 si myslím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejmilejší Meduňko, nejdřív Ti musím ještě jednou poděkovat za překrásná laskavá slova v komentáři na mém blogu pod článkem o Elišce...Jsi opravdu moc milá a já pořád jen nadšeně zjišťuju kolik skvělých holek v blogosféře je, a jsem fakt šťastná, že jsem Tě poznala spolu s ostatními. Já na Vás tak myslela, když jsi o tom psala, a najednou takové šoky - nejdřív Shelly a pak Eša, tak to jsem ráda, že už Míšenka lítá a řádí, stejně tak i Shelly se už dva dny prospal z nemoci a je v pořádku. Božátko, je moc maličká, tak ani nevěděla, co se s ní po té narkóze děje, i nám se několikrát stalo, že se kočičky po narkóze počůrali i poblinkali, ale vždycky to bylo proto, že jsme je nechali kastrovat....Tak se mějte moc nádherně!!! Budu se těšit na tvářenkový post, protože číst o tvářenkách je jako být v hračkářství nebo cukrárně :)

      Vymazat
  17. Teda balíček úžasný, vyzkoušela bych fakt každou jednotlivou věc! Konkrétně Famous, to mě zaujalo, už když na to dělala Lucka video.
    Doufám, že už je koťátku líp, vypadá fakt jak miminko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přemýšlím, že bych udělala nějakou Famous giveaway...

      No, ono to je ještě miminko, má asi 9 týdnů :)

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty