neděle 25. srpna 2013

3x něco mezi láskou a rozpačitostí

pěknou neděli moji milí,

tak tu máme konec léta, venku už jsou ta rána opravdu spíš podzimního rázu, dneska není po ránu vidno ani sluníčko... už abych pomalu vybalila teplé oblečení a zazimovala to letní, ale vrhnu se na to až po dovolené, tu si snad ještě užiju pěkně v teplíčku. Tak konec filozofování o počasí a ročních dobách a půjdeme k jádru pudla! Pudlem jsou dnes 3 produkty, u kterých mnou zmítají rozporuplné pocity a tak trošek nevím, jak si s nimi poradit. Třeba mi dnešní článek napomůže k tomu, abych si v tom udělala jasněji :)
 

 
První pán na holení je čistící krém Burt´s Bees, který má ťuťu ňuňu složení, samé krásné ingredience, moje srdce plesalo již při prvním pohledu, navíc obsahuje mentol, což jak víte, je moje láska!
 
Krém slibuje hloubkové vyčištění pokožky, odstranění nečistot, přebytečného oleje, makeupu, změkčení pokožky a chladivé účinky. S některými sliby nelze než souhlasit, bohužel má krém i svoje mezery :(
 
Přípravek má takovou hustou pastovitou konzistenci, nanesete jej na vlhký obličej a roztíráte, masírujete, kroužíte, kroužíte, vyhnete se při tom očnímu okolí, tam by se vám ten mentolový pocit asi moc nelíbil... Krém se moc krásně roztírá, opravdu dobře se mi s ním pracuje, miluju ten chladivý pocit, který po chvíli nastupuje a po smytí ještě zintenzivní a přetrvá ještě několik minut. Ano, zamilovala jsem si práci s tímto čistidlem... kůže je po něm měkoučká, je na ní takový film, nemusím se po použití ani mazat, připadá mi, že je pokožka pěkně ošetřená, promaštěná, skoro to vypadá, jako by byla naimpregnovaná :) JENŽE!!!! není čistá!!!! zbude toho na ní bohužel ještě docela hodně! Pleť musím prostě ještě docela dost dočišťovat tonikem 2v1 od Weledy. Taky v tom vidíte problém? Základním požadavkem na čistící krém je dokonalé čistění, jenže toho jsem se opravdu ani jednou nedočkala :( Srdce mi to trhá, neb ten krém na jednu stranu opravdu miluji a moc bych si přála koupit plné balení... ale vyplatí se koupit nečistící čistidlo za 8 dolarů a nechutný balík peněz za poštovné k tomu????
 
Nevím! Babo, raď!


 
Druhým pánem na holení je tonikum Everyday Coconut. Moc se mi líbí myšlenka, se kterou jsou výrobky Everyday Coconut vyvíjeny - použití fair trade kokosových ořechů a princip -  to, že 10% z prodeje výrobků putuje do Afriky, kde jsou peníze použity pro boj s chudobou, zlepšení postavení žen ve společnosti a podobně. Peníze putují na prenatální zdravotní péči, na zalesňování krajiny, na školní potřeby pro děti. Jsem možná naivní, ale věřím tomu a dost to pro mě znamená!
Tonikum obsahuje kokosovou vodu, neemový extrakt a papajový extrakt, prostě opět krásné složení. Tonikum nádherně voní, cítím v něm spíš ten neem než kokos, ale těžko říct, prostě mi to celé úžasně voní a klidně bych to používala i místo voňavky :) Balení je velké, navíc je vybaveno rozprašovačem, který považuji za velice praktický, dávkuje velice jemné kapičky, fakt udělá krásnou mlhovinu, takže se můžete přestříknout klidně i přes makeup pro osvěžení, aniž by se vám roztekl obličej :)
 
Kde je tedy problém? Já nevím, jestli to nějak účinkuje. Mám pocit, že pokud mám po mytí obličeje pocit pnutí, tak použití tohoto tonika tento pocit mizí... takže to asi něco dělá... ale já nevím, není to problém jen tohoto tonika, já prostě obecně u tohoto druhu výrobků tápu, už někdy loni se mi TRB snažila vysvětlit jak se pozná tonizovaná pokožka, ale nějak se jí to asi nepodařilo, což nekladu za vinu jí, vybavuji si, že se fakt snažila, to jen já jsem trubka nechápavá a neměla bych se nazývat bloggerkou a věřte, že se za ni ani moc nepovažuji :) Nejsem prostě schopná vám doporučit nebo nedoporučit přípravek za 9 dolarů, když nevím, jestli něco dělá.. Nicméně já si ho koupím znovu, protože je to láska!

 
Posledním kouskem je korektor / kamufláž od značky Janssen. Koupila jsem si ho někdy v zimě, když jsem doprovázela kamarádku na školu líčení, od paní kosmetičky. Říkala, že je to zázrak, že se tím skvěle maskují kruhy pod očima a prostě všechno a protože jsem jo měla už delší dobu v merku, tak jsem po něm skočila. Prodala mi odstín 4, že prý je naprosto univerzální a používá ho na všechny a ještě se jí nestalo, aby neseděl... No a to je právě ten problém, já si tím odstínem nejsem tedy ale vůbec jistá, ono to kryje fakt krásně, nevysušuje to, stačí pohladit prstem a poťupkat, co potřebujete překrýt, jenže ono je to prostě o dost tmavší než já! Kdybych to dávala pod oči, tak budu vypadat fakt komicky, vidíte, mohla bych to vyzkoušet a nafotit :) Používám to na beďary, kteří se mi rádi tvoří u linie vlasů a opravdu je to krásně vyretušuje bez vysušení a strupů... vlastně ho mám ráda.... ale sejří mě ten odstín! Pokud vím, tak jich existuje několik a dal by se asi umíchat vlastní, ale stojí mi to za to?? Nestojí!
Za tento kelímek jsem dala tuším cca 200,- Kč, což není moc a vydrží asi na věky.
 
 




 
Tak to by bylo pro dnešek vše. Užijte si krásnou neděli a dejte mi vědět, zda koupit či nekoupit plné balení chladícího čistidla :)
 
Meduňka
 

27 komentářů:

  1. Tedááá nevím kolik je u čistidla Burt´s bees to poštovné plus osm doláčů,na feelunique ho mají za 8,79 liber bez pošty.Ale víš jak,když něco opravdu miluješ..musíš mu nějaké chyby odpustit a dočistit si obličej weledou,kór dyž má to ňuňuňu složení a ten chladivej efekt by se mi asi taky líbil.Ach,na ten toner jsem taky koukala,takže díky teď ho z hlavy nevyženu:-D Korektor má teda super krytí,ale když nesedí barevně...ale tak aspoň,že není úplně k ničemu.S čistidlem doporučuji počkat až Tě chytne rozhazovačná..to jsem pak fakt schopná pustit chlup a když to pak držím po pár týdnech v ruce,tak si říkám,mělo to fakt cenutodleto?A vůbec když to pak někde zlevněj...

    OdpovědětVymazat
  2. To tonikum vyzerá dobre :) Tiež nejak extra neobľubujem tento druh pleťových produktov, používam ich hlavne v lete na osvieženie a tiež ako zvlhčovadlo pod oleje. Takže svoje uplatnenie majú :)

    OdpovědětVymazat
  3. Asi jsem ignorant, pleťová tonika nepoužívám, ale tohle kokosové se mi opravdu líbí. Hlavně ten neem ve složení..to by mohla být docela slušná metla na moje beďary! :)
    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, i já mám neem moc moc ráda, je super na pleť

      Vymazat
  4. Co jsem zatím měla od burt´s bees, všechno se mi moc líbilo:-)
    Čistidlo bych si na tvém míste pořídila znova, az mi všechno dojde:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, nejsem si jistá, zatím mám čím čistit, tak si počkám a ono se to nějak vyvrbí...

      Vymazat
  5. hele, tak nevím... pokud si to do teď nepochopila, tak zvažovala si i možnost, že tvojí pleti je to tak nějak jedno? že tonizovat vlastně nepotřebuješ? takže vlastně ani nemáš co poznávat, tonizovaná - netonizovaná je pro tebe úplně to samé! (to je jen taková myšlenka po ránu)

    jinak čistící krém, který nedokáže odlíčit... tak to je za trest. taky zrovna doma jeden mám a už se fakt těším, až mi dojde! zatím to s ním táhnu nepravidelně asi půl roku a je to dost otrava.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tuto variantu jsem nezvážila? zvažovala jsem, že jsem úplně blbá a natvrdlá, ale že je to pleti jedno, to mě nenapadlo :) ale něco na tom možná bude...
      ...já to většinou pošlu dál nebo vyhodím, když mě něco sere, mám toho tolik, že nevím, co s tím, tak se nebudu otravovat něčím, s čím se peru! Dneska jsem poslala do světa 3 krabice a dost se mi ulevilo! ještě by to chtělo tak 2 čistky a bude doma snad i uklizeno:D

      Vymazat
    2. jj v poslední době taky rozdávám mohutně. tenhle odličovač si tedy zatím nechávám a odličuji se s ním, když mám třeba jen bb a trochu pudru... na to ještě tak jako stačí. ale občas se zapomenu a odlíčím si s tím plnou polní, tedy spíš neodlíčím... a to si pak tedy jako říkám, no k čemu mi to asi tak je.

      Vymazat
    3. já teď používám víceméně jen minerální makeup a fakt bída s tím odlíčením, tamponek mam pak totálně špinavý :(

      Vymazat
  6. To tonikum vypadá dobře, ale podle všeho to bude stejý případ jako já+růžová voda. Miluju jí, zvlhčuju pod oleje, ale nějakým účinkem si nejsem jistá.
    čistidlo od Burts bych si asi podruhé už nekoupila :) ale pokud máš ráda ten pocit co nechá, tak zas proč ne, pokud tě to nezruinuje :)
    A ten korektor??? :-O takové krytí!!! ten musím mít!
    Dobře, takže ze 3 věcí chci 2 - korektor a tonikum nebo něco jiného od Coconutů.

    OdpovědětVymazat
  7. ja mám z jansenna 1 aj 4 a miešam:) väčšinou štetčekom raz ťupnem do jedného raz do druhého a je to ideál:D

    OdpovědětVymazat
  8. Meduňko, není ten korektor moc mastný? Já už po něm taky nějaký pátek pokukuju, ale bojím, se bude hodně krémový a hodně mastný, jako třeba Dermacol cover..nemohla bys mi ho s ním srovnat?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já jsem nikdy Dermacol cover neměla, takže to srovnat nemůžu, ale nepřipadá mi mastný, dokonce je snad voděodolný, velice dobře drží...kdybys chtěla, tak ti můži trošek uloupnout na vyzkoušení.

      Vymazat
    2. Jé, to bys byla moc hodná :))

      Vymazat
    3. Jani, tak mi písni na mail adresu, jo :)

      Vymazat
  9. ten korektor vypadá skvěle!

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímavé věci... I když si je asi po Tvé zkušenosti nepořídím... Korektor je sympatický, a zjevně naprosto bezedný. V nějakém lepším odstínu by byl určitě super... :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Medunko, to tonikum vypada nadherne, skvele by se mi hodilo pod vecerni olej. Kupovala jsi ho na oficialnich strankach? A prosim te, kolik ho je? Nejak nemuzu najit na jejich strankach obsah baleni. Diky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, kupovala jsem ho u Plum v eshopu, je ho 350ml za 190Kč. Z těch ofiko stránek to vyjde finančně víceméně stejně, chtěla jsem i čistící gel, ale to už přešvišla těch 22dolarů a bůh ví, kolik bych pak platila na všem tom okolo ....

      Vymazat
    2. Diky moc za info. Koupim si ho u Plum.

      Vymazat
  12. Hele ale já ještě nikdy nepotkala čistidlo, gel, pěnu atd., která by na jeden zátah dokonale odlíčila, takže to od nich ani nepožaduju. Používám je buď ráno, kdy je pleť skoro čistá nebo večer až po použití jiného odličovadla, pokud je mi po tom příjemná pleť nebo naopak nejdřív čistidlo a pak tonikum co je mi příjemné.

    OdpovědětVymazat
  13. Dejni, vpodstatě máš asi pravdu, podrobím zkoumání i jiné přípravky, pokud na tom budou podobně, tak pořídím plný, protože jinak je fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  14. čistidlo bych nekupovala, když nečistí .. ;)

    pokud jde o tonikum, já mám takhle ráda růžovou vodu - taky nevím, jestli to něco dělá, ale krásně voní a to mi stačí :)

    OdpovědětVymazat
  15. Čistidlo bych asi nekupovala, když je tak trochu na nic. Ale ten korektor mě, nevím proč, strašně zaujal!

    OdpovědětVymazat
  16. Korektor ma veľmi zaujla :) inak máš krásny blog :) ak chceš môžeš sa zapojiť do mojej giveaway :) BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty