úterý 23. července 2013

Physiogel - krém a tělové mléko

pěkný den,

už nějakou tu chvíli jsem vám dlužna zhodnocení krému a tělového mléka Physiogel. Odličovač jsem chválila do nebes, tak uvidíme, jak dopadly další 2 výrobky. Oba výrobky jsou určeny na suchou, citlivou pleť a proto jsem netestovala jen já, ale udělala jsem pokusné králíky i z Pilota a babičky.

Tak prvně si dáme pár oficiálních informací a pak vám prozradím něco z osobních zkušeností svých a mých rodinných příslušníků.


Krém
Každodenní péče o suchou a citlivou pokožku. Vhodná na použití ráno a večer, případně podle potřeby. Dlouhodobě hydratuje pokožku,zanechává ji hebkou a pružnou.
               
Výhody:
  • obnovuje přirozenou lipidovou bariéru kůže díky DMS® technologii,
  • vrací pokožce ztracenou hydrataci,
  • zanechává pokožku hydratovanou, hebkou a pružnou,
  • obsahuje pleti vlastní lipidy,
  • neobsahuje emulgátory,
  • bez obsahu umělých barviv a konzervačních látek,
  • neparfémované, hypoalergenní složení. (www.physiogel.cz)
Moje postřehy:     
Krém má poměrně tuhou konzistenci, na ruce drží tvar, neteče, není gelový, i přes to se velice dobře roztírá, rychle se vstřebává, člověk není umaštěný, ulepený, pleť není napjatá, vysušená. Jelikož mám mastnější typ pleti, tak mi tento krém vyhovoval zejména v chladnějším období a v období, kdy jsem si pleť nadměrně vysušila kosmetikou.... V teplejším období se po krému rychle mastím a není mi vhodným podkladem pro makeup. Vyhovuje mi však na noc a sem, tam se s ním máznu, když potřebuji trochu uklidnit pleť.
 
Postřehy mého přítele:
Krém jsem dala na zkoušku i příteli, protože si po ranní očistě často stěžoval na to, že má pleť na bradě a kolem rtů vysušenou a šupinkatou a často mu obličej červenal a byl podrážděný. Oblast nosu a čela má spíš mastnější. Přítel byl zprvu skeptický i tomu, že by se měl mazat, ale párkrát vyzkoušel a od té doby maže pravidelně každý den ráno a někdy i večer. Vyrazit z něj pár slov je fakt fuška, takže aspoň - nijak to nevoní, takže se necítím jak ženská, nejsem mastnej, neloupe se mi po něm obličej.




Tělové mléko
Tělové mléko pro každodenní péči o suchou a citlivou pokožku těla.
Zanechává pokožku dlouhodobě hydratovanou, hebkou a vláčnou. Dobře se vstřebává a nezanechává pocit mastnoty.

Vhodný pro:
  • citlivou pokožku,
  • suchou pokožku.
Výhody:
  • praktické balení vhodné pro péči o pokožku celého těla,
  • obnovuje přirozenou lipidovou bariéru kůže díky DMS® technologii,
  • vrací pokožce ztracenou hydrataci,
  • zanechává pokožku hydratovanou, hebkou a pružnou,
  • obsahuje kůži vlastní lipidy,
  • neobsahuje emulgátory,
  • neparfémované, hypoalergenní složení,
  • bez obsahu umělých barviv a konzervačních látek.
Moje postřehy:
Tělové mléko je bez "chuti a zápachu", jeho konzistence je o poznání řidší než konzistence krému, vstřebatelnost opět rychlá, žádné velké umaštění, hydratace dle mých představ. Ale já nejsem moc mazací typ, takže jsem flákala. Řekla bych, že je moc fajn i po slunění, v těchto horkých dnech po dni stráveném u vody by vám mohlo dostat pokožku zase zpět do formy a pěkně ji zhydratovat. Jinak ještě musím říct, že je to skvělé mazání na moje suché, šupinkaté, ekzematické lokty!

Postřehy mé babičky:
Babička mě požádala o tělové mléko, když ležela v nemocnici a měla fakt hodně suchou kůži na nohou. Mazala se poctivě, ale stěžovala si na to, že se jí mléko špatně vstřebává a bála se, že jí budou sestřičky hubovat za to, že jim umaže postel... a navíc prý nezaznamenávala moc změny. Osobně bych řekla, že je to způsobeno tím, že měla kůži už i popraskanou od toho, jak jí nohy otékaly a kůže se nestíhala dostatečně roztahovat. (můj dohad). Teď, když už je na tom zdravotně lépe, tak jí mléko připadá lepší. Bohužel nejsem schopna posoudit, zda je to fakt nebo jen její pocit. Babička má ráda pěkně parfemované přípravky, takže by uvítala nějakou nevtíravou květinovou vůni, ale chápe, že u přípravků na citlivou pleť to není tak docela žádoucí.
 
Celkově bych řekla, že oba přípravky obstály. Tělové mléko bylo sice přijato zpočátku lehce s rozpaky, ale nyní je hojně využíváno. Krém využíváme fakt den co den a s nadšením, myslím, že přítel přišel na chuť pleťové kosmetice, kterou dřív chápal jen jako hračky pro ženské.
 
Zatím to vidím na následující skóre
odličovač 10/10,
krém za přítele 9/10, za mě 7/10,
tělové mléko za mě 8/10, za babičku 7/10
 
Tak to by bylo pro dnešek vše, co jsem vám chtěla říct a nezbývá mi než popřát krásný zbytek dne!
 
Meduňka

Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty