neděle 21. července 2013

červencové new in

pěkný den všem,

udělala jsem si dneska takovou malou inventuru v novinkách z července a tak trochu jsem se zhrozila :D Ale ne všechno jsem pořizovala já .... fakt hodně jsem toho dostala, takže to vůbec není moje chyba a ani žádná duševní porucha :) No, ne???

Taky bych ráda uvedla, že novinky se bytu vejdou díky tomu, že jsem měla i docela velkou spotřebu a dělala jsem i velkou kosmetickou čistku, abych přispěla i já Evelin do jejího projektu, o kterém vám určitě brzy zase poreferuje.

Dárečků od čtenářky bylo mnohem víc, vybírám ty, které jsou mému srdci nejbližší!
 

Nevím proč, ale mám pro Clinique slabost. Jistě budu mít po masce xichtík jako princezna :) Uvidíme, jestli si bude podkladová báze od MK rozumět s minerálním makeupem, který jsem si tak zamilovala.


Jsem zvědavá, která bude lepší, já na ty plasťáky moc nejsem, tyhle vypadají nevšedně :)


Tyhle přípravky jsem si musela objednat - nekupte to, když je akce 1 + druhý za 1/2 .... pořízené na Boots.


Na eshopu Weleda můžete pořídit tyto miláčky za méně než 1/2 ceny (když vám nevadí krátká expirační doba)


Dárečky od kamarádky/kolegyně, v balíčku byly ještě pytlíčkové masky a odličovací tamponky ...
 



Další péče o vlasy, které jsem na Boots nemohla nechat.


Mary Kay - sada pro saténové ruce s broskvovou vůní, zatím jsem nezkoušela, vyzvedla jsem na poště teprve včera, zatím se kochám.

 
 
A teď svatosvatě slibuju, že do konce prázdnin nic nebudu nakupovat! A už jsem řekla!
 
Jinak musím přiznat, že na fotkách není všechno, některé kousky jako např. krásný Famous shimmer brick, který už je nějakou dobu nezvěstný. Nechápu, jak se tak velká věc může schovat v 3+KK... nechápu, nechápu, nechápu....
 
Užijte zbytek víkendu, Meduňka

11 komentářů:

  1. Najdeš ho, až ho nebudeš hledat, tak je to vždycky. :)
    Moc pěkné novinky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, najdu ho v zimě, kdy se bronzové odstíny nebudou hodit...je i to jasné

      Vymazat
  2. Ty jo to je věcí! :) :D Taky asi půjdu nakupovat! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. hm, takže mám duševní poruchu, protože tento měsíc jsem si toho kupila fakt hodně, no naštěstí to na blog fotím po pár produktech, tak to snad nevypadá tak blbě. Satin Hands od MK jsem kdysi měla, ten peeling je suprový, používám ho i na tělo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatím jsem satin hands nezkoušela, uvidím,zda za ty prachy stojí...

      Vymazat
  4. Počkej, ono uź se dá na Boots objednávat k nám? Jinak mě kosmetiku schovává kočička, nemůže to být u Vás taky tak?:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dejničko, kdyby to byla šňůrka, mašlovačka nebo klobása, tak bych ji podezírala, ale toto na ni asi hodit nemůžu :D
      nene, Boots obstarala jedná dobrá duše s konexemi, já se jen svezla

      Vymazat
  5. Tu čistící masku Clinique miluju celým svým srdcem a věřím, že i ty díky ní budeš mít tvář jako dětskou prdýlku ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Týýýjo je toho dost! Hehe, u mě Clinique ztratil skoro všechny kladné body...viz můj dnešní článek :-/
    A ta jejich řasenka - no asi jsem nemehlo, to jsem vždy bojovala...kdyby ti náhodou přišla skvělá, mám doma neotevřenou miniaturu, můžu zaslat.
    O Mary Kay pořád nevím co si myslet, něco je hodně chválené, ale zas my to přijde vzhledem ke stylu prodeje dost drahé. Tak doufám, že pak napíšeš, zda je sada tak moc super :-)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty