neděle 30. června 2013

zamilovala jsem si v červnu

pěknou neděli :)

v květnu jsem to nějak nestihla, ale o oblíbence za měsíc červen vás neošidím :) Oblíbence jsem zaměřila jen na dekorativní kosmetiku. V péči o pleť jsme si nejvíc oblíbila krém od Biodermy AKN, o kterém jsem spala včera, tonika od pana Hadka - levanduli a rozmarýn a kozí masku z LB.


V červnu jsem nepoužívala mnoho dekorativní kosmetiky - obvykle jen minerální makeup od EDM a řasenku. Řasenku na fotce nenajdete, protože ani já ji nemohu už týden najít... musela jsem si tedy zakoupit úplně novou jinou... Jinak ta moje oblíbená je od Oriflame a teď z hlavy fakt nevím, jak se jmenuje, ale je relativně nová vrstvitelná řasenka ve fialovém obalu....

EDM - nejvíc mi sedí verze matující zatím bych řekla, že v odstínu Ivory, ale mám na cestě další odstíny, tak uvidíme...
 
Pore strips - tyto čistící pásky tedy nespadají do kategorie dekorativky, ale musela jsem je vyfotit, protože je mám moc moc ráda a vždy, když jsem je chtěla do oblíbenců zařadit, tak jsem je měla vypotřebované. Používám vždy v neděli, někdy i ve středu :) Fungují naprosto fantasticky, vytáhnou vždy tunu "humusu", což nechápu, jak se ten maz dokáže tak množit a rychle obnovovat.... Zkoušela jsem je používat i na bradu, ale tam mi nějak nefungují, bohužel...
 
The Face Shop - oil free BB krém - má příjemnou barvu, pěkně splývá s pletí, ale nějak jsem nevychytala to, že nemá UV filtr. Měla jsem takový dojem, že UV faktor a BB krémy jsou ruku v ruce, že UV filtr je jedním z atributů BB krémů - tedy že bez UV není BB.... tak jsem se zase jednou spletla. Používala jsem, když mi došel minerální makeup, navíc byla hnusné počasí, slunce bylo nezvěstné, takže ta absence UV filtru nevadila, ale začínám tento krém podezírat z toho, že mi způsobuje pupínky a zanícené póry.... ještě budu situaci monitorovat!
 
 



Famous - Shimmer Brick - Beyonce Shimmer - nádherná tvářenka v růžových odstínech s překrásným shimmerem. Já jsem zatím byla zvyklá používat spíš matné kousky, ale teď v létě se mi tato tvářenka vyloženě líbí. Na cestě mám i další barevnou variantu :) Tvářenka pěkně drží skoro celý den, vypadá docela přirozeně, když se to s ní nepřežene, vykouzlí takový příjemný rozzářený obličej. A když budete jo chtít, tak i bárbí styl ;)










Rimmel - 60 second - 250 pink punch - krásné řekla bych, že středně růžovou barva, rychle schne, ale nevyhovuje mi úplně štěteček, připadá mi, že dělá na nehtech fleky, neumím to s ním. Mám ráda takové ty ploché široké štětečky. Kryvost také není bůh ví jaká, takže dávám asi 3 vrstvy, pak i to schnutí dělá lehce problémy, ale výdrž laku je obstojná a hlavně se mi líbí barva. Na fotkách je lak 3 dny po lakování, přičemž jsem s ním uklidila celý byt, vytírala jak s rukavicemi, tak bez nich. Někdy mám pocit, že ty rukavice ničí laky víc než cokoli jiného.
 


 
 
Tož tak to by bylo pro dnešek všechno. Dejte mi vědět, co jste si oblíbily v červnu vy a přeji vám všem krásný červenec.
 
Meduňka

21 komentářů:

  1. ty pásky na nos mě zaujaly, ty bych taky potřebovala! kde jsi je pořídila? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ve sparu, stojí 50Kč a jsou tam 3 kousky. Jsou to nejlepší pásky, jaké jsem kdy vyzkoušela.

      Vymazat
  2. Ta tvářenka vypadá moc moc dobře!!! Od Madalenky z e-shopu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. brala jsem ji z Anglie, když byla akce, ale Madalen ji asi taky má :)

      Vymazat
    2. Ahááá... J8 mám na cestě tu v odstínu Mariay, tak jsem zvědavá :-)

      Vymazat
  3. ďakujem pekne za typy...ten lak vyzerá fakt trvácny :) zrejme ho otestujem aj ja.

    momosbeautydiary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás tyto laky už stahují z prodeje a vyprodávají za cca 30Kč, tak nakupuj rychle, dokud jsou :)

      Vymazat
    2. Kde jsou za 30?!?! Chci!!!

      Vymazat
  4. u nás je měli v takové malé drogošce asi za 35 nebo tak nějak. ale i v rossmannovi jsem je viděla v tom výprodejovém stojánku tuším

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Faaaakt? Tak to musim do Rossmanna, to je nezbytne :-)

      Vymazat
  5. skvělé nákupy, lak se mi moc líbí. v tom balíčku s páskama na nos je kolik kusů?

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké :-)
    To EDM se mi zamlouvá, to je testerové balení pudru?! Kde se k tomu dá přijít? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. např. na bioooo.cz ci taknejak se to jmenuje a pak na pureskin.cz, jeden pytlicek za 39Kc a vydrzel mi asi na 10 pouziti

      Vymazat
  7. Ta tvářenka vypadá opravdu k nakousnutí! :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  8. ten lak jsem si koupila ve stejne barve a jeste jsem se nedostala k tomu, abych ho vyzkousela, na fotkach ale vypada nadherne, tak o to vic se na nej tesim.:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten stetec je skvely, mam i rounded kabuki a maly kabuki, ktery pouzivam na zapracovani korektoru a nevymenila bych je=) EDM mineralni make-upy jsou moje nejoblibenejsi...jake mas odstiny? Vyzkousela jsem jich snad 7 nez jsem narazila na ten idealni...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla asi vzorky - už nevím jaké přesně byly, nesedl mi semi matt, musím mít matt a zatím nejlée seděl odstíny Ivory??? nejsem si jistá, asi jsem vyhodila obal prázdný, ale měla jsem i fairly light neutral a nebylo to ono. Zítra by měly přijít další, nepamatuju ji, co jsem objednala přesně, byl trochu problém s objednávkou, protáhlo se to, tak už nevím...

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty