středa 29. května 2013

Avon Infinitize mascara

pěkný den,

včera jsem se tak trochu rozčilovala nad tím, že jsem čekala na novou řasenku od Avonu a ona mě neuvěřitelně zklamala. A protože se na ni v komentářích ptala Evelin, tak jsem se rozhodla, že vám ji hned ukážu, abyste věděly, zda tuto řasenku objednat, dokud je v katalogu ve slevě.
Musím se přiznat, že jsem se s ní za celých cca 10 dní nedokázala nalíčit pěkně a výrazně, ale zrovna "jak na sviňu" se to vcelku povedlo...pcheee.... to je naschvál. Ale to je tím, že jsem měla na to opravdu hodně času a vyhrála jsem si s tím (cca 2 minuty 1 oko, aby na řasách něco bylo kloudně vidět), v běžný pracovní den po ránu se s ní peru a ona vždy vyhraje....
 
Obal řasenky je takový docela jarní/letní - oranžová metalíza. Já oranžovou neoblibuji, takže to není úplně moje gusto, ale to je to poslední, co by mi vadilo.
 


Řasenka by měla mít kartáček, který si Avon nechává patentovat či co. Jedná se o trojitý gumový kartáček, který slibuje zachycení všech řas a perfektní pokrytí barvou. Řasenka by měla prodlužovat, nadzvedávat a natáčet. Řasenka by se během dne neměla rozmazávat a měla by být odolná vůči vlhku.

Řasenka slibuje:
až o 120% delší řasy
až o 300% více natočené řasy
až o 500% více nadzvednuté řasy

zdroj

Kartáček je opravdu velice zvláštní, bohužel mi subjektivně není příjemný a sympatický. Jednotlivé "bodliny" se mi zdají neuvěřitelně ostré a při líčení se jimi dost píchám do víček, což asi není chyba řasenky, ale mých rukou, nicméně mi to není příjemné.
Navíc mi připadá, že kartáček má ty štětiny v zadní části (u rukojeti) sice dlouhé, ale nesmírně řídké a moje řasy ve vnějších koutcích zůstávají při běžném způsobu líčení víceméně netknuté a bez barvy. Takže musím řasy líčit tak, že kartáček ke konci líčení otočím a vnější koutek si musím dolíčit těmi krátkými hustými štětinami na začátku kartáčku. Dost blbě jsem to popsala, ale určitě chápete, co myslím.
 






Oko jsem vyfotila ihned po nalíčení, tedy ve stavu, ve kterém mám oko před úpravou a odlíčením toho, co se mi na víčko podařilo nedopatřením nanést. U některých řasenek se mi to nestává, ale u této řasenky je to vyloženě pravidlo, že mám podél řas víceméně linku...


 
 
Touto řasenkou se vám řasy nepodaří nějak příšerně slepit, i kdybyste se hodně snažily. Řasy jsou opravdu nadzvednuté, ale působí hodně přirozeně, alespoň na takovou vzdálenost, na kterou komunikujete většinou s lidmi. Moje kolegyně v práci pozná, kdy jsem nalíčená touto řasenkou a kdy jsem nalíčená Lancomkou. Tvrdí, že když jsem nalíčená touto řasenkou, tak jsem taková fádní a nevýrazná, hodně přirozená, že mám ty řasy kratší a já s tím souhlasím.

Tuto řasenku jsme si  koupily s kolegyní najednou a ani ona není zdaleka nadšená, rovněž říkala, že jsou jednotlivé stětinky až moc ostré, navíc na její krátké řasy je prý úplně "krátká". Ona je zvyklá líčit oči tak 4 tahy, víc ji to nebaví a s touto řasenkou nenanese téměř žádnou barvu, takže na očích není viditelný téměř žádný efekt.
 
Velice zajímavé je odličování této řasenky. Když odličuji odličovačem, tak OK, nic zvláštního se neděje, ale jakmile obličej myju vodou, tak se řasenka vůbec nerozpouští, ale opadávají jakoby celé kousky, jako by se povlak na řasách celý sloupal. Umyvadlo je pak plné těch cucků.
 
Řasenka má objem 10ml, běžná katalogová cena je cca 220,- Kč, cena ve slevě 119,- Kč.
 
Celkově je mi řasenka ne příliš sympatická, špatně se mi s ní pracuje, musím se s ní moc moc vyhrát, abych vypadala trochu výrazně. Navíc mám rozpíchaná víčka... Já řasenku rozhodně někomu daruji, protože na ni nemám nervy...
 
Toť pro dnešek vše! Přeji pevné nervy a veselou mysl :) Meduňka

21 komentářů:

  1. no dakujem za rozsiahlu recenziu, myslim, že si ju necham asi ujst, aj ked som nad nou prudko uvazovala, z duse nemam rada ked pri liceni je viac riasenky na viecku ako na riasach ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, ty jsi sikovnější, třeba by ti to s ní šlo, mně nejvíc vadila ta hustota kartáčku, kde nic, tu nic :)

      Vymazat
    2. ale čoby, takéto riedke nebavia ani mňa :) Ako si aj písala vyhrať sa s nimi dá, ale kto má na to ráno čas, že? Lepšie sú produkty s ktorými za málo času dosiahneme želaný efekt ... :)

      Vymazat
  2. Ten kartáček je mi nesympatický už od pohledu. No, děkuju za varování, budu se jí obloukem vyhýbat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. toto je najblbšia riasenka akú som kedy mala!!! hrozne sa s ňou robí, má štetiny ako kartáč do komína...

    OdpovědětVymazat
  4. Kartáček vypadá jako nějaká hodně nebezpečná mořská potvůrka. A jak znám svoje řasy a svou šikovnost, tak bych se tím nenalíčila ani za nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Trefné přirovnání. Řasenku jsem u Avonu zaregistrovala, ale ten kartáček mě fakt už od pohledu děsil, hned jsem věděla, že tohle by nebylo nic pro mě. Řídké a dlouhé ostré štětinky na kartáčku by mi určitě nevyhovovaly. Svoje řasy mám dost "nijaké" a tohle by mi požadovanou službu určitě neprokázalo. Od Avonu nedám dopustit na řasenku Super Shock Max, ta je báječná.

      Vymazat
  5. mmm..už vím, čemu se vyhnout :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som mala jednu podobnu a tiez bola pomerne ostra cize ak tam hrozi aspon z casti toto tak by som si ju nekupovala, cize dobre vediet super recenzia!

    Inak kupila by si kamaratke na narodky ako prekvapko Ladybox? Dumam nad tym na mojom blogu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/05/co-kupit-kamaratke.html

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych se bála toho kartáčku! :D Avon mi svou kvalitou a nabídkou nikdy moc neučaroval. Jinak skvělá recenze, zase další utvrzení v tom, že Avon pro mě asi nee :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  8. Uááá z toho kartáčku by mě trefil šlak!!!

    OdpovědětVymazat
  9. okrem supershock max som nebola spokojná s riasenkou od avonu. táto ma desí, tie štetinky sú strašne dlhé a svoje jemné dolné mihalnice by som asi ani nezachytila

    OdpovědětVymazat
  10. no ďakujem za recenziu :) tiež som nad ňou uvažovala ale akonáhle som si to prečítala dávam od nej ruky preč :)

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za recenzi, zase jsem o něco chytřejší. Můžeš ji darovat mně, já ráda dostávám dárky:D

    OdpovědětVymazat
  12. všem děkuji za komentáře :) Jsem ráda, že jsem vám v tom udělala jasno :D

    OdpovědětVymazat
  13. Mě náhodou naopak překvapila...mám docela krátké řasy a malé oči, takže preferuju malé kartáčky, ale s touhle mě to jde i tak a řasy jsou krásné. I když mě taky ze začátku vyděsila :-D

    OdpovědětVymazat
  14. NAPROSTA SPOKOJENOST S ŘASENKOU :) MAM KRATKE ŘASY ALE ONA DOKAŽE JE PRODLOUŽIT, PEKNĚ ODDĚLIT OD SEBE, TIM PADEM ŘASY VYPADAJI UŽASNĚ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? tak to vám gratuluju, já jsem ji dala pryč, stejně tak moje kolegyně i její maminka nebyly spokojené, ale četla jsem i nadšené recenze...

      Vymazat
  15. Mě sice tahle řasenka hezky nalíčí ale slzí mi po ní oči

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty