pátek 19. dubna 2013

stotisícová giveaway

pěkný večer všem,

jak jsem již tento týden avizovala, připravila jsem si pro vás giveaway jako poděkování za  krásných 100 000 přístupů.

Hrajeme o 2 ceny - konkrétně o:

Přidat popisek
Durance - mýdlo Marseille tekuté s éterickým olejem z růže.




Durance - toaletní voda pomeranč a kumquat, mýdla pro hosty vanilka-ylang.

Pokud chcete vyhrát, tak musíte:
  • pravidelně sledovat a mít rád/a můj blog
  • vytvořit nějakou koláž s tematikou jara a nebo jarního looku
  • zaslat mi koláž na můj mail nejpozději do 27.4. 20:00 hod.
  • mít zasílací adresu v ČR nebo SR
  • počítat s tím, že vaše koláž může být vystavena na tomto blogu!

Jak budu vybírat vítěze?
Necítím se dost nestranná na to, abych o výhercích rozhodovala sama, proto jednoho výherce vybere Pilot a druhého moje kamarádka. Hodnotit budou patrně nápaditost a grafické zpracování.

Výherci budou vyhlášeni nejpozději 30.4. - tedy na čarodějnice :)

Tak ať vyhrají ti nejlepší!

krásný víkend všem, Meduňka

7 komentářů:

  1. A já bych nejvíc chtěla všechno a tu svíčku k tomu :-) Tak neva, něco vymyslím ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. S mými tvůrčími a grafickými schopnostmi to bude asi oříšek, ale pro tak úžasné a předpokládám voňavé ceny se posnažím :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je ale pěkná soutěž; málokdy se vidí, aby z ní i něco vzešlo. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to abych zapojila auta a motorky, ze:-)))?

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty