pondělí 29. dubna 2013

moje současná péče o pleť II.

pěkný den,

dnes přináším druhý díl postu o přípravcích, které používám při péči o pleť.




Natura Siberica - denní krém pro citlivou pleť - používám cca druhý měsíc a jsem s ním velice spokojená. Je pravda, že v období, kdy ještě byla docela zima a na mytí obličeje jsem používala čistící gel Effaclar od LRP, nebyl tento krém dost výživný či hydratační na to, aby se obličej neloupal, ale při změně mycího gelu se vše ustálilo. V současné době jsem s ním spokojená, i když pomalu uvažuji i o koupi denního krému na smíšenou či mastnou pleť, který by mi asi na léto vyhovoval lépe.
 
Několik faktů o krému:
Jemný denní krém obsahuje allantoin poskytující hlubokou hydrataci a vitamin P, který posiluje kůži. Kyselina hyaluronová zabraňuje vzniku vrásek, faktor SPF 20 chrání pleť před slunečním zářením. Obsažená kyselina hyaluronová je nejlepší přírodní hydratant, jediná molekula kyseliny přitahuje až 600 molekul vody.
Polypeptid MATRIXYL® regeneruje a obnovuje pleť, má výrazný liftingový efekt.
Polypeptid SYN-AKE® vyhlazuje pleť a bojuje s mimickými vráskami.
pokožka je:
  • vyhlazená (+ 21 %),
  • vrásky jsou redukovány (− 20 %)
  • méně hluboké (− 52 %).
 



 
Moje postřehy:
 
Balení krému se mi moc líbí, jde o lehkou plastovou lahvičku s pumpičkou, která funguje perfektně, lze jí dávkovat přesně dle vaší libosti. Pokud pumpičku zmáčknete na plný pecky, tak si budeme muset mazat krém i na krk a dekolt, protože ho stačí opravdu trocha. Víčko krásně doléhá, prostě paráda! Moc se mi líbí stříbrný znak NS, dodává mi pocit luxusu :)
 
Konzistence krému je taková gelovo-krémová, krásně se roztírá i vstřebává. Pokožka je po použití velice jemná, hladká, hydratovaná, není vůbec podrážděná, zarudlá, není si víceméně nač stěžovat.
 
Parfemace přípravku je jemná, líbivá, nevtíravá, nic, co by vás celý den obtěžovalo nebo nějak dráždilo. Já osobně jsem ráda, že je krém parfemován, přiznám se, že takové ty krémy bez "chutě a zápachu" nějak nemám ráda, ačkoli chápu, že je to asi pro citlivou pleť lepší.
  
Složení: Aqua with infusions of extracts: Rhodiola Rosea, Sibiraea Altaiensis, Listera Cordata, Dicaprylyl Ether*, Octyldodecanol*, Glycerin, Glyceryl Stearate*, Certified organic extracts: Melissa Officinalis*, Chamomilla Recutita*, Allantoin, Тocopherol*, Sodium Stearoyl Glutamate*, Sodium Hyaluronate, Rutin (vitamin P), Sodium Polyacrylate, SYN-AKE, Palmitoyl Oligopeptide, Palmitoyl Tetrapeptide-3, Neolone, Bisabolol, Parfum.
* Certified organic ingredients, France
 
 Krém neobsahuje silikony, parabeny, minerální olej
 
Co mě trochu zlobí je fakt, že mi poslední dobou začíná krém žmolkovat při nanášení makeupu, tedy pokud ráno opravdu spěchám a začnu s makeupem dřív než bych měla. Krém je totiž subjektivně do pleti vstřebán rychle, ale objektivně holt dělá trochu paseku, když na něj hned vrstvím něco dalšího. Nepovažuji to však za velký problém.
 
Co nedokážu zhodnotit je redukce vrásek, ty zatím až tak nemám nebo si jich prostě nevšímám. No tak těch pod očima už jsem si všimla i já.... musím se fakt lépe starat o to oční okolí!!!
 
50 ml stojí něco kolem 190,- Kč.
 
Kopřivový čaj - dělám si ho někdy na noc, když chci pleť zklidnit, aniž bych ji přesušila. Nedávno se mi vyrazila po jednom vzorku BB krému ošklivá vyrážka, já na takové podráždění docela trpím... a tak jsem si dělala obklady právě z kopřivového odvaru a fakt je to učiněný zázrak! Pleť krásně zklidňuje, redukuje začervenání, vznik nových pupínků, ale nepřesušuje.
 
Tarika akné - masku nepoužívám denně, spíš občasně, sáhla jsem po ní teď po zimě, protože docela v zimě mě docela dost vysušuje. Krásně však pleť ozdravuje!
 
Rexona - funguje a voní, nevím, co více dodat!
 
Crazy rumors ve variantě švestka a máta úplně luxusně voní, krásně sladce chutná po stevii, na rtech je příjemný, v teple se mi trochu roztéká, takže na to si případně dejte pozor. Obsahuje bambucké máslo a jojobový olej, takže samé príma přísady :)
 
Karel Hadek - Salterica - speciální krém, jehož vzorek jsem si pořídila pro boj s ekzémem a pupínky. Používám jako noční krém.
 
Účinnou složkou tohoto preparátu je několikanásobně rektifikovaný dehtový olej z břízy bradavičnaté (Betula verrucosa). Dříve bylo celkem rozšířeno používání speciálního zdravotního mýdla, ve kterém byl březový dehet obsažen. Proto, co se vůně týká, tak nejspíše připomíná uzené maso. Co se ale účinků týká, může právě tento preparát pomoci mnohým, při ošetřování pokožky postižené psoriázou, různými ekzémy, svědivostí, či akné.
Hlavní obsahové složky: Sůl z vody mrtvého moře, Březový olej, Citrónový olej, Litsea Cubeba.
Upozornění: Saltericu se nedoporučuje nanášet v blízkosti očí, případně na jiná, citlivá místa, jako jsou např. sliznice.

Ingredients: Aqua, Linum usitatissimum Seed Oil, Maris sal, Cetearyl alcohol, Glycine soja Oil, Glycerin, Panthenol, Glyceryl stearate, Cera flava, Simmondsia chinensis Seed Oil, Prunus dulcis Oleosemes, Lecithin, Sodium cetearyl sulfate, Lactic acid, Leptospermum scoparium Branch/Leaf Oil, Melaleuca alternifolia Leaf Oil, Tocopheryl acetate, Ascorbyl palmitate, Citrus limon Fruit Oil, Allantoin, Thymus vulgaris Oil, Thymus serpillum Oil, Salvia officinalis Oil, Lavandula hybrida Oil, Rosmarinus officinalis Oil, Eugenia caryophylus Flower Oil, Betula verrucasa, Litsea cubeba Fruit Oil (www.eshop.karelhadek.eu)
 
Krém opravdu voní jako uzené, potvrzuji to já, Pilot i Hermína, která se pravidelně probudí, když krém otevřu a přiběhne, protože si myslí, že se přiživí na uzeném :) Krém je na noc super, ale na den pod makeup si myslím, že by nebyl úplně vhodný, protože docela mastnější a navíc fakt hoooodně parfemovaný a výrazný :)
 
Toť vše o mé pravidelné péči o pleť. Používáte něco z těchto přípravků taky?
 
Krásný den, Meduňka

4 komentáře:

  1. Ach jo... já si toho zase musím koupit!!!! Namlsala jsi mě dokonale :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ten krém natura siberica vyzerá zaujímavo :)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  3. Jako uzené? To zní dost děsně, tak hlavně, jestli to funguje... :)
    Ostatní výrobky jsou ale moc sympatické. :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty