sobota 17. listopadu 2012

Palmolive Thermal Spa Skin Renewal Body Wash

pěkný den,

dnes se společně mrkneme na zoubek peelingu, který mi přivezla moje milá kolegyně z Ukrajiny. Pokud se nemýlím, tak se jedná o sprchový peeling, který u nás nemá Palmolive v sortimentu, což je tedy škoda přeškoda a bude mi muset moje drahá Veronika vozit tento peeling po litrech, co litrech - hektolitrech :)
 
Takže ano, hned v úvodu jsem prozradila, že jsem z výrobku opravdu nadšená a mohu jej doporučit všem peelingofilům (jako jsem já).
 
 
 
Jedná se o sprchový gel z řady Thermal Spa, který obsahuje jojobové máslo, extrakt z kokosového oleje a pudr z jader meruňky.
Peeling má hustou téměř až krémovou konzistenci, abrazivní částice nejsou příliš ostré. Vůně tohoto mycího krému je prostě famózní! Já nejsem extra příznivec kokosu, ale tento přípravek opravdu voní lahodně - jemně, vyváženě, trochu jako v cukrárně, evokuje mi lehce zimu a Vánoce. V létě bych tuto parfemaci asi nesnesla - hodně striktně rozlišuji letní a zimní vůně.
Peeling je velice příjemný na pokožce, není příliš drsný, vytváří jemnou krémovou pěnu, pokožku hladí a hýčká.
Po koupeli mám pokožku hladkou, jemnou, vyživenou, dlouhodobě provoněnou! Strašně ráda se pak oňufávám, očmuchávám a připadám se taková čisťoučká, pěknoučká, prostě je mi fajn.
Peeling používám víceméně téměř denně nebo tak 5x týdně určitě. Nevím, co budu dělat, až mi dojde. Snad jej najdu v drogerce někde v Rakousku, kam se teď chystám na vánoční trhy jak do Vídně, tak do Salzburgu.

Tedy spíš obráceně nejprve do Salzburgu (1.12.) a někdy těsně před Vánocemi vlakem do Vídně - to už je taková tradice moje a mojí maminky - dáme si (snídani) latté a dort v cukrárně, pak zapálíme svíčky za dědečky v chrámu sv. Štěpána, dáme si punč, pokoukáme stánky, jedeme metrem na schonbrunské trhy, pak zase zpět, dáme si pečenou bramboru se špekem, máslem a sýrem, další kafe, stavíme se do Billy a DM a jedeme zase vlakem domů :) To vše ve všední den, kdy tam nejsou davy turistů a všude vládne klidná a sváteční atmosféra. Snad nám to podle každoročního plánu vyjde i letos! Kéž by!

Co říci závěrem.....snad jen to, že jestli tento peeling někde uvidíte, tak ho berte všemi deseti, na následující zimní období je ideální a nebudete zklamané!

krásnou neděli přeje Meduňka.

11 komentářů:

  1. Ten vypadá skvěle! Já miluji klasické sprcháče od Palmolive, vydrží neskutečně dlouho vonět a jak píšeš, člověka to pak nutí se pořád očmuchávat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Toho jsem si nikde nevšimla! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tady jsem si ho zatím nevšimla... Kokosovou vůni miluju... Budu to monitorovat...

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá mňamózně, třeba ho Palmolive zavede i u nás :)

    OdpovědětVymazat
  5. dobry napad :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty