pondělí 26. listopadu 2012

moje fler tipy

pěkný den,

v poslední době jsem objevila několik velice zajímavých prodejců na Fleru a ráda bych vám je představila. Myslím, že u nich nakoupíte velice pěkné dárky pro vaše blízké.

MALVICE - manželé, kteří se rozhodli, že se budou věnovat na plný plyn svému hoby! Dělají roztomilé cedulky na dveře, ale i drobný nábytek, lékárničky atd. Rádi vám udělají zboží přesně dle vašeho přání a to opravdu bleskurychle!!! Doporučuji!
 
tato cedulka mi úplně učarovala!!!
 
 
MAKEBA - o této prodejkyni nic osobního nevím, jen to, že tvoří nádherné originální šperky z plastu. Dodání bylo velmi rychlé, vše přišlo krásně zabalené, navíc jsem dostala malé skleněné prasátko pro štěstí, které mi udělalo takovou radost, že si to milá paní asi ani neumí představit. Já totiž na tyto serepetičkypro štěstí, které dostanu čirou náhodou, opravdu věřím. No....taková jsem já :)
 
 




 
 
 
Já jsem z náušnic nadšená! Myslím, že si vyberete i vy :)
 
 
ATELIER MATE 2 -  jedná se o prodejkyni, která vyrábí docela originální šperky, brože z perleti. Navíc výtěžek z některých kousků jde na dobročinné účely - Zvíře v nouzi, což je velice sympatické!!!
 
zdroj: www. fler. cz
 
IWANNAW - prodejkyně, která vyrábí brože a další dívčí nezbytnosti. S jejími výrobky jsem byla velice spokojená a mohu ji jen doporučit. Paní vám ráda vyrobí šperk dle vašich preferencí.
 
 
 
 

DÍLNA KOPRETINKA - velice sympatická a šikovná  prodejkyně!!! Minule mi zboží přišlo týž den, co jsem jej zaplatila, čehož jsem se až lekla :) Mám od ní nádherné naušnice z fimo hmoty- jedny z nich jste měly už možnost vidět - jedná se o listí, které jsem si nechala dělat přesně ke kabelce, dále dělá paní krásné lžičky.
Opravdu mohu jen a jen doporučit.



zdroj: www.fler.cz
 

 
Pokud jsem vás inspirovala, tak jsem moc ráda, pokud ne, tak snad příště :)

Tak a teď absolutně mimo mísu, kdyby mě chtěl někdo fakticky moc potěšit, tak bych moc chtěla sehnat šampon Revlon flex - modrý-tuším je pro normální vlasy. Vzpomínám na tento šampon už asi 10 let a fakt po něm toužím :) Samozřejmě jej ochotně zaplatím!!! Kdyby někdo měl k němu přístup (ne na ebay za 20 dolarů), tak prosím, prosím, smutně koukám :)

 
Mějte krásný den a celý týden!
 
Zdraví Meduňka.

8 komentářů:

  1. fler poznám a sem tam rada poosmŕdam ;)
    dala si nam veľmi pekné tipy na vianoce ;)
    zaujala ma hlavne dievčina čo robí veci z plastu, manželia no všetci! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. A jéje, ty brože a čelenky :).
    Ohledně Revlonu jsem ti písla mail.

    OdpovědětVymazat
  3. po šamponu se podívám, ale dopředu upozorňuji, že tomu moc šancí nedávám, i když je Finsko vyspělá země, šíře zboží je tady znatelně menší než u nás...ale třeba se poštěstí na letišti...

    OdpovědětVymazat
  4. na fleru by se utrácelo chacháá...jinak se poslední dobou rozmohla i kosmetika, která mě nenechává chladnou

    OdpovědětVymazat
  5. tie lyžičky sú plne super! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten obrázek s kočkama mi vehnal slzy do očí..a pak že jsou kočky falešný...chytrý jsou ty kočičky.Šperky z plastu jsou nádherný.Člověk by nevěřil,jak z kousku plastu může vzniknout něco tak okouzlujícího.Na Fler se chodím kochat...

    OdpovědětVymazat
  7. Kopretinka a cedulka fajn.
    Plastové šperky 'laciné' až běda, perleť totéž, to třpytivé pod tím kýč jako prase :), ale každému se líbí něco jiného a to je dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. víte co, všechno je to moc pěkně provedené, neodfláknuté, navíc perleť se prodává na dobrý účel, což považuji za největší dárek a znám slečny, kterým se bude zaručeně líbil. Ty textilní brože skvěle oživí tmavé kousky, které nosím do divadla, takže jsem s nimi opravdu spokojená.
      A ty plastové naušnice jsou něco úplně jiného, než koupíte všude po krámech a já si originality cením.
      Vidíte, nikdy mě nenapadlo, že nosím laciné a kýčovité věci, ani mě na to nikdy nikdo neupozornil....děkuji za názor a pěkný den.

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty