sobota 10. listopadu 2012

kawar bahno z mrtvého moře

ahoj, poslední dobou jsem se zabývala nekosmetickými tématy, takže bych si měla svoji reputaci napravit, co myslíte?
Pro dnešek jsem si tedy přichystala recenzi pleťového bahna od firmy Kawar.
 
 
 
 
I stála jsem jednoho pošmourného dne v drogerii s myšlenkou udělat si radost něčím, po čem budu krásná, mladá, žádoucí! Padla mi do oka veeeelka tuba bahna z Mrtvého moře, která se jevila býti poměrem cena/objem více než výhodná :) (179/350g) Hned vedle byla o mnoho menší tubička s od stejné firmy, která obsahovala pleťovou masku - poměr cena/objem se mi pranic nelíbil. Porovnala jsem tedy složení těchto dvou výrobků a byla jsem veeelice překvapena tím, že se výrobky lišily jen v 1složce na posledním místě.... není to zvláštní??? Zakoupila jsem tedy bahno a ještě v práci jsem přemýšlela o tom, zda tak nízká cena nebyla chyba a jestli bych si neměla pro jistotu běžet ještě pro 1 balení :) Tuto myšlenku se mi naštěstí podařilo ukočírovat! Nemám ty zásoby už kam dávat - měla bych se stydět! Fakt!
 
popis výrobce:
Je 100% přírodní produkt Mrtvého moře. Vytvářelo se tisíce let. Je v něm obsaženo vysoké procento hořčíku, draslíku, bromidů a dalších důležitých minerálů a stopových prvků. Tyto prvky působí uklidňujícím účinkem na celé tělo, bahenní minerály obnovují buněčný metabolismus a regenerují buněčnou strukturu pokožky. Kawar Bahno můžete rovněž aplikovat na pokožku hlavy a na vlasy. Na vlasy působí bahno jako revitalizér.

použití:
Tuba by se měla nahřát ve vodní lázni o teplotě 37 - 40stupňů Celsia, poté by se měla tuba pořádně protřepat a následně nanést tenká vrstva bahna na místa, která chceme ošetřovat. Doba působení by měla být mezi 10ti až 15ti minutami, následně se bahno smyje vlažnou vodou.
 
Dle etikety se po použití může objevit zarudnutí, které je způsobeno zvýšeným průtokem krve v pokožce. Citliví jedinci by měli délku působení zvyšovat postupně - zpočátku nechat působit 3-5 minut.
Dále etiketa upozorňuje na to, aby se bahno nenanášelo na otevřené rány a na to, že při působení ve vlasech, může způsobit rychlejší vymytí barvy.
 
 
 
Moje zkušenosti s výrobkem:
 
Dle vyjádření mojí kolegyně bahno šíleně smrdí, já se svými nevyvinutými čichovými buňkami jsem si toho nevšimla, nicméně upozornit na to musím, neb má kolegyně zřejmě pravdu a pokud máte citlivější nos, mohla by vám parfemace dělat potíž.
Já bahno používám jen jako masku na obličej, jiné části těla jsem zatím nezkoušela.
Bahno se dobře aplikuje, poměrně lehce se roztírá. Musím se přiznat, že mě bahno na obličeji docela pálí, což se divím, protože můj obličej je opravdu zvyklý už na kde co....kde jakou kyselinu atd. Není to však nic extrémního, mám dokonce pocit, že mě to pálení těší, protože mám pocit, že tam opravdu něco působí, že to s tím obličejem něco dělá. Při schnutí se obličej trochu stahuje, bahýnko praská. Musím upozornit na to, že není dobrý nápad u zasychání masky večeřet, protože minule jsem si nadrobila bahno do talíře a než jsem si toho všimla, tak jsem ho část i snědla :) Ale co, čistím se i vnitřně :)
Bahno jde velice dobře smýt teplou vodou, což jsem ráda, protože některé masky se smývají obtížně a jejich používání mě pak vůbec nebaví....Obličej mám po smytí zarudlý, ale na ochmat příjemný, hebký. Zarudnutí přetrvává tak 10 - 15 minut, pak už vypadám zase víceméně koukatelně.
Pokožka po použití není nikterak suchá, scvrklá, není ji třeba nijak extrémně krémovat.
 


 
 
Já mám z bahna moc dobrý pocit, mám pocit, že se mi po použití nevyhazuje tolik boláků, i když zázračné bahno to taky není. Celkově mám dojem pěknější zdravěji vypadající pleti. 
 
Bahno používám i 3x týdně, protože z něj mám opravdu dobrý pocit, baví mě to, neobtěžuje mě to, což se mi u masek někdy stává! Navíc je ho hodně, takže nemám blbý svědomí z toho, že ho rychle vyplýtvám (to velká balení má prostě i psychologický efekt :)

Jo a bahno je vyrobeno v Jordánsku!
 
Suma sumárum bahno doporučuji jednoznačně ke koupi i vám! Kdo ho koupí, neprohloupí :)
 
Mějte krásný zbytek víkendu! Meduňka!

14 komentářů:

  1. Meduňko moje, bahnem nadrobeným v talíři jsi mě rozesmála :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, byl to spíš takový prásek bahenní :D ale přežila jsem to ve zdraví :)

      Vymazat
  2. bahno to je pecka vyzerá to super, no nevyzerá ale recenzia toto by som fakt brala! na 152%

    OdpovědětVymazat
  3. tohle bahýnko máme doma taky. a mě štípe/pálí také. mamka mi to vysvětlila tím, že to je proto, že se ti čistí pleť ;) kdybys neměla pleť zanesenou, neucítíš nic. a je to pravda, mám to ozkoušené :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, tak to je zajímavé. Je pravda, že někdy mě pálí a někdy ne....ale spíš jo! budu to sledovat :)

      Vymazat
  4. Jé, bláto. :) Vypadá sympaticky, v kteréže drogérii se dá koupit?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kupovala jsem v tetě (bývalý schlecker), mají i denní krém, noční krém, tělové mléko atd.

      Vymazat
  5. téda, to jsem ještě nikdy nezkoušela, asi bych měla napravit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni tohle vypadá úžasně, já jsem měla od Avonu nějakou masku s minerály z Mrtvého moře a ta byla teda úžasná a to si myslim, že Mrtvý moře neviděla ani z náklaďáku:) Takže po tomhle se určitě podívám!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. O tomhle bahně psala i Soňa ze Sonidla - a dost si ho tam chválila...teď další pozitivní recenze. Že bych se po něm taky koukla... :)

    Lil

    OdpovědětVymazat
  8. No,tak já ho měla všude,jen na obličeji ne.Tak to musím vyzkoušet.Přišlo mi příjemné,aplikace mi nedělala problém.Rozdíl mezi tímto a maskou z Avonu je přinejmenším v parfemaci.Tahle od Kawaru to je opravdu bahenní "puch",zatímco
    ta od Avonu voněla daleko příjemněji..A taky v množství..:-D.Musím to napravit a příště pomatlat i obličej.Blátíčka a masky to je moje a jakže to chutná? ;-P

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den, s bahnem mám již zkušenosti, trpím atop.exémem a vždy se mě to po bahnu ztratí. Používám rovněž Kawar a jsem velmi spokojen. Jinak nezdá se mě že by nějak zapáchalo. Pálí a štípe,je to proto že se pokožka renovuje. Ahoj Robert.

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty