pondělí 15. října 2012

sundáváme shellac CND

pěkný den, v neděli jsem se pustila do opečovávání rukou, měla jsem již 14 dní manikúru s shellacem a nudou jsem si ho začala v posteli olupovat.... jinak by byl stále pěkný...ale protože nechci chodit do práce se zničenou manikúrou, musela jsem se vrhnout na proces sundávání a následné aplikace shellacu. Někoho z vás by mohlo zajímat, jak na to, proto jsem se rozhodla nafotit takovou reportáž :)
 
na sundání shellacu používám:
 
 

Postup:

1. kousky intimek napustíme odlakovačem s acetonem, přiložíme na nehet a pečlivě zabalíme do alobalu.


2. asi tak 10 minut si dáme pauzu, koukáme na televizi nebo na net, necháme odlakovač působit. Poté alobal sundáme. Shellac je po této době viditelně poškozen.



3. Zbytky shellacu lze poměrně lehce seškrábnout "kopýtkem" nebo nehtem.



4.  Nehty přepilujeme jemným pilníkem, abychom sundali poslední residua shellecu a nehty pak upravíme do požadovaného tvaru.



Nyní jsou nehty připraveny k další aplikaci laku nebo shellacu. Ještě před další aplikací jsem si udělala peeling nehtového lůžka a pohrála jsem si s nehtovou kůžičkou, to už ale nefotila.


Celkově mi sundání zabralo asi 25 minut, což u seriálu docela rychle utíká.


Jak jsem aplikovala shellac si ukážeme v dalším postu. Těšte se. Já se na vás těším moc! Meduňka

13 komentářů:

  1. No škoda, že jsem tento článek nečetla minulý týden, to by se mi hodil :-) Ale zvládla jsem to :-) Sice ne tak krásně a s elegancí jak ty, ale zvládla a to se cení :-) Jinak já si na to koupila rovnou aceton (litr za 25kč v drogerii Teta) a šlo to s ním moc dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem právě spokojená i s tímto odlakovačem, takže super. Jinak aceton se ti bude hodit na ten gellak, co jsem ti poslala, protoze ten jde dolu hur.

      Vymazat
    2. No já právě slyšela, že originál Shellak se sundává hůř než gel lak... Asi ale záleží na značce, těžko říct...

      Vymazat
    3. já si teda tento nemohu vynachválit! to sundání je jedna báseň

      Vymazat
  2. Tenhle odlakovač z rossmanna je super. I proklínané třpytky s ním jdou dolů docela dobře,není to o nervy:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je mimo,ale já musím...Krásnej prstýnek.A včera už jsem to nestihla,ale chválím i ty krásné naušnice a kabelku ze včerejšího článku.Nejdřív jsem si prohlížela kabelku a moc se mi líbila ta dekorace lístků až o fotku níž jsem pochopila,že jde o naušnice:-)Krása..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji :) prstýnek je promoční dar od pilota, sám ho vybíral, tak jsem ráda, že se líbí :)

      Vymazat
    2. Tak to je pilot,co má vkus..

      Vymazat
  4. Já asi budu za blbou, ale dokud jsem si to nevygooglila, nevěděla jsem, co shellac je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale nebudeš za blbou....proč bys měla být...já neznám hafo věcí a jsem chytra :D :D

      Vymazat
    2. Dneska jsi mi udělala radost - koukám, že měl být článek na Shellac, tak ho budu netrpělivě vyhlížet :))

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty