neděle 21. října 2012

můj víkend

pěkné nedělní odpoledne přeju,

včera bylo u nás nádherné slunečné počasí, takže jsme s pilotem řádili na zahradě....uklidila jsem orchideje, ibišky, pilot posekal trávník, pak použil vertikutátor, já jsem jako správná selka shrabala zbytky z trávníku, sestavili jsme nový kompostér a založili jsme si vlastní kompost. Docela jsem se těšila, že i dnes bude krásně, nicméně jsem se probudila do podzimního, téměř až zimního dne - mlha se za celý den nezvedla, je vlhko, vlezlo, nevlídno. A tak jsme jeli s pilotem na naše každonedělní kapučíno a stavili se v Baumaxu, kde jsem objevila vánoční sortiment a hnedle byla nálada jak má být.  Nakoupila jsem si nějaké umělé baňky, protože jsem nedávno viděla super nápad na vánoční věnec právě z těchto baněk a ráda bych jej vyzkoušela. A balící papír, to je moje úchylka, mám jich tolik, že je nikdy nestihnu vybalit a stále kupuju další a další. Když mám splín a koupím si nový balící papír, tak je mi hned mnohem lépe.
O tom, že jsem si nanečisto vyzkoušela upéct vánoční cukroví vám snad ani nebudu vykládat, protože mám sama málo a beztak mi je sežere taťka :)
 
Od včera taky háčkuju šálu v odstínu kabelky, kterou jsem vám ukazovala nedávno, když to půjde dobře, tak bude do zítra hotová :)
 
 
včera jsem už nasadila flanelové povlečení :)




Taky jsem si hrála dnes s malou Hermínkou Hermelínkou, která si našla naši domácnost někdy na začátku srpna a už u nás zůstala :)



 
A jaký víkend jste měli vy?
 
Meduňka

14 komentářů:

  1. To jsi šikovná, že umíš plést :). Já jsem zase á la hospodyňka pekla chleba :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda až se stydím, když čtu kolik si toho stihla! Já se teda včera dopoledne motala kolem plotny, to jo. Pekla jsem králíka, ale zbytek víkendu mám relax. Včera moto vyjížďka a dnes dámské odpoledne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, tak to je super víkend!já bych dámské odpoledne brala :)
      Já jsem teda ještě dělala věci do práce, ale na to se snažím spíš nemyslet :)
      teď se musím vrzhnout na úklid, bo už to fakt chce pofackovat :)

      Vymazat
  3. Já bych chtěla vidět video s Hermínkou, ale je soukromé :-(
    Jinak mě vánoční nálada ještě vůbec nechytá, zatím mám jiné starosti :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaj, tak to jsem konda, už je to lepší???
      já tímto způsobe utíkám před jinými starostmi, nic jiného mi nepomáhá...

      Vymazat
    2. Ano, děkuji! Je kouzelná :-) Jestlipak už tu kouličku zvládla rozbít? :-D
      Btw můj asistent je kluk, jmenuje se Sam :-)

      Vymazat
    3. joooo, rozbila ji asi 10 sekund po tom, co jsem přestala natáčet. Přidám další video :)

      Vymazat
  4. Páni.. uplně mě pohltila vánoční atmosféra...
    Jsi šikovná, že umíš plést.. na to jsem absolutní antitalent :)

    Jinak můj víkend? :) Zařizování e-shopu a učení se do školy ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsi šikovná, že máš eshop, to je můj sen a nejsem na to dost odvážná!
      na pečení nic není, připadá mi to jednoduší než vaření :)

      Vymazat
  5. Taky jsem včera oblékla peřinám flanel a hned se mi o něco lépe spalo a hůře ráno vstávalo :D

    OdpovědětVymazat
  6. A já bych si dala vanilkové rohlíčky! Jinak koukám, že jste se činili :-) šikulky, že pilota zdravím! A já teda závidím kapučínko!

    OdpovědětVymazat
  7. tvoje uchylka ja vánoční papír:-)) to je roztomilé.
    já byla o vikendu na skok doma, tak jsem se taky potesila s kockou, ma 4 kotata, tak to jsem malem nesla spat:-)) taky nejakou adoptuju, at bude chtit nebo ne:-))

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty