pondělí 23. dubna 2012

chanel vitalumier aqua, lancome teint idol ultra 24h

pěkný den všem, dnes přináším pár postřehů ohledně makeupů, na které jsem byla moc moc hodně zvědavá. O obou jsem četla poměrně nadšené ohlasy - zejména na chanel. Jelikož doposud nevlastním žádný dražší "luxusní" makeup, byla jsem strašně moc zvedavá, jestli bych poznala rozdíl mezi běžným drogerkovým makeupem a těmito luxusními kousky.

Lancome

Jako první se mi do ruky dostal Lancome - našla jsem vzorek v nějakém časopise, byl to samozřejmě všemi oblíbený odstín č.3, který je pro mě barvou absolutně nevyhovující, vypadala jsem jako z jiného vesmíru, nicméně vlastnosti makeupu mi vyhovovaly - dobře se roztíral, měl příjemnou parfemaci, dlouho držel, ani po několika hodinách jsem se neleskla, nevytvářel efekt masky, na obličeji jsem jej téměř necítila. Byla jsem tedy zvědavá, jak by mi pasoval nějaký světlejší odstín. Podařilo se mi na Velikonoce dostat do douglasu, kde jsem si to zamířila právě k tomuto makeupu a požádala slečnu prodavačku o vzoreček. Slečna vypadala jako by trávila veškerý volný čas v solárku, nicméně byla ochotná, pravila, že mě tipuje jednoznačně na odstín č.3, možná č.2, ale spíš ta 3ka.  Když jsem slečně svěřila, že si vždy kupuji nejsvětlejší odstíny, byla více než překvapená, ale ochotná vyzkoušet na mě odstín (teď si nepamatuji přesně číslo - buď 1 nebo 100) Když viděla, že i tento odstín je na mě opravdu dost tmavý, úplně vytřeštila oči a svěřila mi, že ještě mají ještě jeden světlejší odstín, ale ten prý nikdy nikdo nechce (já se obávám, že je všem spíš vnucován odstín naprosto nevhodný a tento je jim "zapřen" :D) - jednalo se o odstín 010. Nabrala mi jej tedy do kelímku, řekla bych, že lehce šetřila, ale i tak mi to vystačilo na 2 použití. Odstín mi sedl tak na 90% (asi jako revlon colorstay), myslím, že by pro mě byl vhodnější odstín 005 (spekuluji), který jsem našla na netu,ale ten těžko v našich končinách vyzkouším.  Nicméně i ta 010 by byla dooost dobře použitelná, dá se dobře rozetřít, určitě v tomto odstínu nebudím pohoršení :) Zkoušela jsem tento makeup do ostrého provozu (do práce) a řekla bych, že obstál se ctí. Byl jistě kvalitnější než astor a podobné, nicméně rozdíl ve výdrži mezi ním a revlonem colorstay bych nepoznala. Myslím, že bych si investici do tohoto makeupu ještě hodně moc rozmyslela. Kolegyně mi ze služebky přivezla ještě jeden vzoreček tohoto makeupu, abych jej mohla otestovat pořádně,ale i tak myslím, že bych jej nekoupila.

Chanel

Vzorek Chanel vitalumier aqua jsem rovněž získala díky své kamarádce a kolegyni, která mi jej přivezla ze služební cesty. Přivezla mi ten nejsvětlejší odstín, který v parfumerce měli - bohužel však slečna prodavačka (nebo asistentka prodeje nebo nevím, jak se tyto pozice teď nazývají) vzorek nepopsala, takže nevím číslo... nicméně je ten odstín šílený a to tak, že nepopsatelně. Možná, že jsem slepá, ale podle mého vnímání barev je ten odstín prostě mrkvový. Nedokážu pochopit, proč se takové odstíny vůbec vyrábějí. Znáte někoho, kdo má mrkvový odstín obličeje? Já teda ne!
Pokud se však zaměřím pouze a jen na vlastnosti makeupu, připadal mi skvělý. Dokonale se roztíral, na obličeji byl absolutně sametový, hladký, jemný, neviditelný (tedy pokud by splýval s barvou pleti) i při detailním zkoumání pleti jsem neviděla, že by zalézal do vrásek či pórů, nedělal masku, byl to prostě nejlepší makeup, který jsem měla tu čest vyzkoušet. Možná bych tento názor po delší době zkoušení změnila, nemůžu tvrdit, že moje dojmy jsou správné a že bych je časem neupravila. Ale z toho mála, co jsem zkusila jsem byla nadšená. Dokonce i parfemace byla velice příjemná, vyhovovala mi :)
Pokud by některá z vás věděla, zda je v nabídce nějaký opravdu bledý, krásný odstín, budu ráda za každé info.


před rozetřením

Foto po rozetření bylo šílené a nebylo na něm zhola nic vidět, takže se omlouvám, snad příště....
Vidíte rozdíly mezi drogerkovými makeupy a těmi dražšími parfumerkovými? Jaký je váš oblíbený makeup?

4 komentáře:

  1. já jsem spokojená s tím svým od Rimmelu a budu mu i nadále věrná :) Stejně se ve většině případů platí jen za tu značku, tak proč utrácet..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě je to užitečný článek :-). Ale myslím si, že mezi drogerkovými make-upy a těmi z parfumerie až tak velký rozdíl není, když se dobře vybere odstín a textura. Dražší make-upy mě zatím nalákají. A taky nechápu, proč jsou u nás parfumeriích převážně k dostání tmavé odstíny makeupů (netýká se to jen Lancome, ale i Bourjois). Na druhou stranu chápu, proč potkávám tolik paní a slečen v mrkvovém odstínu :). Za mě raději drogérkový makeup, ale aby mi pokud možno barevně seděl.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně přijde, že jsem vždycky měla s těmi dražšími make-upy daleko lepší zkušenosti než s těmi levnějšími. No, nevím, je to možná jen můj subjektivní pocit, protože jsem toho zase až tak moc nevyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  4. Já pravej make up nenašla, snad najdu :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty