sobota 3. března 2012

první pomoc - nebo poslední???

ahoj, dneska jsem si pro vás připravila pár produktů, které používám jako první pomoc při potížích s pletí, někdy je používám i jako pomoc poslední :) Zkrátka a dobře tyhle produkty vytahuju z košíčku, když je se objeví víc pupínků než obvykle, když se mi podaří (většinou svojí vlastní blbostí) přesušit pleť, když o sobě dává vědět můj "kamarád" ekzém atd. ...prostě když pleť vybočí z normálu.


sudocrem - jedná se o zinkovou mast, která má výrazně antiseptické, antibakteriální, antifungicifní, uklidňující a zvláčňující účinky. Je určen na drobné ranky, spáleniny, ekzémy, akné, na pokožku podrážděnou plenkami atd. Krém má velice hustou konzistenci, je to spíš tužší pasta,  jeho vůni považuji za poměrně příjemnou. Dle návodu by se měl nanášet 3 -5x denně, já nanáším na celý obličej na noc, připadá mi, že krém vysušuje, ale ráno je pleť v dobré kondici. Používám opravdu jen v případě, že se na pleti něco vyrazí - zejména exém.

diacneal - nevím to jistě, ale tuším, že byl nahrazen jiným krém - triacneal??? Jedná se o zmatňující emulzi na pleť postiženou akné a zanesenými póry, já ji používám v létě na noc, v zimě používám silnější kalibr. Moje pokožka si s touto emulzí rozumí, žijí spolu ve spokojené symbiose. Pleť má mnohem pěknější barvu, mám pocit, že mizí různé barevné flíčky.

syn care - gel přio aktivním akné - jedná se o gel s antibakteriální přísadou, který je určen lokálně na akné, jednotlivé pupínky před spaním poťupu tímto gelem a nechám vstřebat. Měl by mát super účinky, no já teda nevím, žádného extra zázraku jsem si nevšimla, ale je pravda, že pupínky se rychleji změnšují, zasychají a mizí. Nicméně to fakt není něco bez čeho by se nedalo žít... ale když už to mám, škoda to nevyužít :)

pityol - mast, kterou seženete cca za 35,- Kč a naděláte s ní hodně parády :) Mast má mírný protizánětlivý a dezinfekční účinek. Mastička se používá při trudovitosti, chronických ekzém, hnisavých zánětech kůže. Mast má takovou šedou nepěknou barvu a dost smrdí, tedy alespoň se to říká, pro mě je vůně příjemná. Já používám mastičku na jednotlivé pupínky na noc, polštář pak kryju starým ručníkem proti ušpinění. Mám za to, že mastička urychluje vývoj pupínku, takže do rána je pupínek zralý, dá se vymáčknout a mám pokoj. Pokud máznu na exém, do rána mi zmizí. Mastička bohužel dost vysušuje. Je to takový malý špinavý smradlavý zázrak :)

konopný balzám - kombinuje konopný olej, bambucké máslo, vzácné vosky. Balzám má výrazné antibakteriální, protizánětlivé a regenerační účinky. Doporučuje se při lupénce, atopickém ekzém, vyživuje pleť, zamezuje vysušování a praskání. Tento balzám používám při přesušené pleti, při výsevu exému, po slunění, při větší zátěži pleti. Opět používám většinou jen na noc. Jsem s tímto balzámem moc spokojená. Dřív jsem používala čistý konopný olej, ten jsem užívala jak zevně, tak vnitřně. Každé ráno lžičku a byla sem krásná, zdravá a pročištěná jak horská studánka :)

Toť pro dnešní den vše. Budu ráda, když mi dáte vědět, co používáte jako první pomoc vy, jestli máte s některým z těchto produktů zkušenost, případně jakou.

Pěkný den, vaše Meduňka.


12 komentářů:

  1. Sudocreme je nejvíc nejlepší na akné!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Já nedám dopustit na Tea Tree olejíček. Pomohl mi už s tolika problémy, že si to všechno ani nepamatuju. A na akné je skvělý! Někomu může vadit jeho vůně-smrad, ale mně zrovna voní.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za tipy, budou se mi hodit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám ráda Tea Tree, konkrétně teď používám ten roll-on od Saloosu s Tea Tree. Kromě pupínků je fajn i na všechny možné jiné poranění nebo popáleniny. A nijak mi nesmrdí, naopak :) Jinak zkoušela jsem i konopnou mast z lékárny a ta mi přišla celkem na nic, navíc jsem měla pocit, že pokožku zabarví, byla tmavší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně připadá, že je to trochu moc agresivní. Takový roll on jsem měla a hodně mi kůži vysušoval, až přesušoval. Raději mám na akné kyselinu salicylovou.

      Vymazat
  5. Od Saloos určitě nedám dopustit na Atopikderm balzám. Ten pomáhá snad okamžitě na suchou kůži i na vyrážky.
    A souhlas s Eli - Tea Tree olejík je u mě taky součást inventáře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jednu dobu jsem používala atopik olej, odličovala jsem se s ním, musím říct, že překrásně voněl a byla jsem spokojená, díky, žes mi ho připomněla.

      Vymazat
  6. ahoj, já nechci byt hnusná, myslím, že máš pěkný blog a jsi i vtipná, ale malilinkatá poznámka: myslím, že máš ekzém, a ne exém. vážně tě nechci naštvat, ale myslím, že bys to měla vědět, zvlášť pokud s ním bojuješ:-)) nela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) díky :) já mám víc takových úletů....třeba foajé místo fopa a tak, ráda to používám a neuvědomuju si, že to cizí lidé nemusí pochopit...dám si na to majzla.

      Vymazat
  7. sudocrem jsem také používala

    OdpovědětVymazat
  8. Sudocrem ešte len testujem, nanášam ho tiež večer na pleť a ráno je pleť suchšia, výrazné zlepšenie akné som si nevšimla, ono je pravda, že mne sa už vyrážky až tak veľmi netvoria, skôr ma trápia červené fľaky po akné, práve na ne bol super ten Diacneal, ale žiaľ prestali ho vyrábať a Triacneal už nie je to isté čo jeho predchodca, keď som si naniesla Diacneal ráno bola pleť menej červená a tie fľaky boli svetlejšie a postupne mizli, bolo to super, ale už sa nedá zohnať, čo je veľká škoda. Pityol tiež veľmi nepoužívam, aj keď ho poznám, ale nevonia mi a naviac špiní obliečky. Ale na akné je to vraj zázrak.

    OdpovědětVymazat
  9. Mně na veškeré potíže stačí jen konopný olej. Objednávám si ho z Cibdol a už mi pomohl s hodně věcmi. Zlepšila se mi pleť, jsem odpočinutá a mám celkově lepší náladu, takže ho musím mít doma zásobu, aby mi náhodou nedošel :-D .

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty