středa 28. března 2012

pár novinek z liposukce

ještě jednou ahoj,
tak jsem dnes absolvovala druhé "ležení" na ultrazvukové liposukci. U procedury jsem si povídala s panem majitelem - masérem a dozvěděla jsem se docela pár docela zajímavých informací.

  • mám mužský typ tukové tkáně, která se hůře touto metodou likviduje
  • můj typ tuku by se prý dobře odsával klasickou liposukcí
  • frčí kryolipolýza - která dle slov pana majitele rozhodně funguje, ale slevové portály srazily cenu procedury tak nízko, že se nevyplatí přístroj koupit.
  • můj typ tukové tkáně je nevhodný pro kryolipo.... (škoda)
  • špatně provedený kryolipo může mít velké následky na zdraví - omrzliny, puchýře, mokvání atd.
  • když už jde člověk na kryolipo musí trvat na tom, aby personál použil ochranou membránu, která zabrání popálení kůže

tak to je pár informací ze zdroje znalého těchto procedur... možná to někoho inspiruje, možná to někoho odradí....
Pana majitele považuji za věrohodného, líbilo se mi, že mi minule doporučil "ležení" neabsolvovat, když jsem měla nateklé uzliny na krku, líbí se mi, že doporučuje celkové změny, zajímá se o psychické rozpoložení atd.
Doufám, že ty procedury budou co platné a že se to na mém břiše odrazí!!!

Přeji pěkný večer. Meduňka

1 komentář:

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty