středa 7. března 2012

jarní wishlist

pěkný den všem,
dnešní příspěvek bude věnován mému wishlistu pro jarní čas. V následující dny se budu intenzivně snažit pořídit alespoň část, zejména kalhoty a halenku považuji za naprostou nutnost. Nedávno jsem si sice koupila (přes net) úžasnou halenku z outletu pietra filipi, nicméně jsem nečekala, že bude průhledná až až ...mooooc.
Vlastně ani nevím, kde se budu o koupi snažit, v našem městečku jsou tak z 80ti % vietnamské obchody, kam se mi fáááákt nechce chodit a brněnské obchoďáky mi nahánějí hrůzu - je tam vedro, hluk, kvanta lidí, kvanta hadrů, který se mi stejně nelíbí...odcházím s bolením hlavy a prázdnejma taškama.... takže už teď z toho mám hrůzu :)

Ale abych se tu zbytečně nevykecávala.... tady je má studnice přání.... myslím,že je to jarní wishlist nr.1....časem budu pokračovat :)



šampón a maska od loreal jsou moje stálice v jarním a letním období, nedám na ně dopustit, vlasy jsou po nich úžasně voňavý, příjemný na dotek, nadýchaný a navíc chráněny proti UV záření, co víc si přát, že...

bílá halenka, tmavé kalhoty, jednoduché barevně neutrální sako - poslední dobou jsem si nekupovala tento typ oblečení, avšak jak jsem v nedávné době zjistila, je potřeba, proto nutně musím šatník inovovat!

bioderma micelární voda, avene hydratační krém - tuto micelárku prostě jen chci vyzkoušet, jsem zvědavá, jaká bude, četla jsem na ni spoustu chvály, tak doufám, že nebude zklamaná. Hydratační krém mi právě dochází, dlouho jsem přemýšlela, jestli zůstat u krému od syncare nebo zkusit něco jinýho....až se mi do rukou dostal vzoreček avene hydrance a jsem s ním úžasně spokojená. Navíc má UV filtr 20, což se mi moc líbí, takže je asi rozhodnuto.

Nějak se mi na wishlist nevešlo všechno, takže čekejte pokračování :)

Přeji pěkný zbytek dne a budu moc ráda, když mi napíšete typy, kde bych sehnala vše potřebné bez emocionálního a mentálního kolapsu :)

vaše Meduňka


3 komentáře:

  1. Úplně se vidím v tom obchodě! Všude kolem lidi přehrabují hadry, honem honem, aby jim pod rukama někdo něco nevyfoukl... v některých obchodech jsou navíc na výběr barvy typu "bezďák u popelnice", že by si člověk nevybral ani při nejlepší vůli. To je pak jak balzám na duši narazit na menší klidný obchůdek s milou obsluhou, kde mají tak hezké věci, že bych klidně vykoupila celý obchod... i to už se mi stalo a platební karta zažila peklo :-) anebo zaptárat na netu v e-shopech.
    A nějak mě nikdy nenapadlo pořídit si přípravky na vlasy s UV. Ne, že bych nechtěla. Vážně mě to doteď nenapadlo. Takže dík za inspiraci a zkusím po něčem podobném zapátrat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Avene mám taky, už několikáté balení a je to jeden z mých neojoblíbenějších krémů:-) Micelárka je taky můj další favorit, akorát růžová:-)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty