čtvrtek 23. února 2012

kakaová maska na vlasy

pěkný den všem,
přináším vám dnes několik informací o masce od loreal professionnel z jejich přírodní řady - Abondance De Cacao.



Dle výrobce se jedná o masku určenou pro majitelky jemných vlasů bez objemu.  "Extrakt z kakaových bobů je znám pro své tonizační a anitoxidační účinky, posiluje vlasové vlákno a propůjčuje vlasům objem, lehkost a vitalitu. Vlasy povzbuzuje za použití 100% přírodních ingrediencí. Řada Cacao je jedinečný smyslový zážitek s gurmánskou texturou a vůní. Přírodní ingredience, extrakt z kakaových bobů a lusků jsou bohaté na magnézium a vitamíny A, E a B2. Stimulují mikroregulaci vlasové pokožky a jsou bohatým zdrojem protejnů s vysokými antioxidačními účinky. " (dle nejrůznějších e-shopů zaměřených na vlasovou kosmetiku)

Můj pohled na výrobek:
Masku používám místo kondicionéru a střídám ji s gestilem wonder. Musí říct, že má nádhernou vůni, cítím v ní čokoládu, kakao a karamel, nicméně jak jsem se zmiňovala již dříve, mé čichové schopnosti jsou podprůměrné, tudíž je dost možné, že v masce ucítíte něco docela jiného :) Já vůni vnímám jako sladkou, nikoli však přeslazenou, opravdu příjemnou. Vlasy pak voní docela dlouho.
Její konzistence je dost hutná, rozhodně o dost hutnější než je tomu u již zmíněného gestilu wonder. Když si naberete z kelímku prsty potřebné množství, rýhy od prstů se časem neslijí v jednolitou hmotu, zůstávají jasně viditelné. Při roztírání po rukou je taková trochu jako to zkaramelizované salko v plechovce :) taková "lepivá", fakt hutná, ale vůbec to nevadí. Nanáším spíš do délek, ke kořínkům jen minimum. Nechávám působit cca 3 minutky, pak pořádně vymyju.

tady si můžete krásně prohlédnout tahy prstů :)

Co se týče účinků masky, nevím přesně, jak zhodnocení uchopit.... jelikož ji střídám s gestilem, nemohu posoudit jen její vliv na celkový stav vlasů. Co mohu říci určitě, tak se mi po použití vlasy dobře rozčesávají, neelektrizují, jsou uhlazené, nejsou nijak extra zatížené či umaštěné, dobře se upravují, nicméně onen slibovaný  vliv na objem vlasového porostu jsem nepozorovala. Uznávám, že to může být způsobeno špatnou technikou aplikace nebo nevím čeho, prostě, že chyba může být na mojí straně. Já se však přiznávám, že mi ten objem ani tak moc nechybí, jsem spokojená s tím, že vlasy vypadají zdravě, že se během dne necuchají a že jsou krásně voňavé. Nejsem asi příliš náročný zákazník. Dříve jsem používala i šampon ze stejné řady a taky nebyl vůbec špatný, vlasy voněly po celý den, byly příjemné na dotyk, prostě spokojenost. Mám tuto řadu ráda a mohu ji doporučit. Pokud však toužíte po veeelikém objemu, tak zaměřte svoji pozornost raději jinam. (nebo tupírujte)Kam, to nemohu sloužit, zatím jsem vhodný přípravek nevypátrala. (pravda je, že ani příliš nepátrám, proto jsou ty pátrací výsledky tak žalostné)

velikost balení : 200 ml
cena: +- 300,- Kč
celkové hodnocení: 8/10







1 komentář:

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty